PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych

  • 1. Data: 2007-09-14 11:02:03
    Temat: Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fcbvan$ted$1@news.onet.pl...
    > (...) Tym samym więc pomimo tytułu moja wiedza n/t obsługi
    > typowych urządzeń [fax, xero] jest żadna. Czy, Waszym zdaniem
    > jednoznacznie dyskwalifikuje mnie to z ubiegania się o pracę na
    > stanowisku pracownika biurowego ?

    Jednoznacznie dyskwalifikuje Cię brak starań o zapoznanie się we własnym
    zakresie z działaniem takiego sprzętu. Tak naprawdę jesteś idealnym
    pracownikiem do biura państwowej instytucji - automatyczne przechodzenie w
    "standby" i zerową inicjatywę masz wrodzone. Nie mogę uwierzyć, że w
    dzisiejszych czasach nie miałeś okazji zetknąć się z tak popularnym sprzętem.
    Przecież wystarczy pójść do pierwszego lepszego sklepu z "zamiarem" zakupienia
    faksu czy xero i zostać przeszkolonym ewentualnie, jak podpowiadają
    przedpiścy, ściągnąć z netu odpowiednie instrukcje. Jest też zapewne tysiąc
    innych możliwości oprócz zastanawiania się, czy może brak odpowiednich
    umiejętności "przejdzie" albo się nie wyda...

    entrop3r