PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytania odnośnie wypowiedzenia.

  • 1. Data: 2008-01-03 16:12:30
    Temat: Pytania odnośnie wypowiedzenia.
    Od: k...@p...fm

    1. Czy mozna zwolnic kogos kto ma podpisana umowe o prace na czas
    nieokreslony bez powodu?
    2. Czy mozna udupic kierownika za obrazliwe sformulowania, byl na tyle
    glupi ze wysylal je mailem ?
    3. Czy mozna zwolnic pracownika i zatrudnic na jego miejsce stazyste ?
    4. Co zrobic w przypadku dostania nagany (jeszcze jej nie ma, ale
    pewnie bedzie, czy mozna uprzedzic ten ruch) przed dostaniem
    wypowiedzenia, bo kierownik jest na tyle merytoryczny (czyt. glupi) ze
    nie potrafi znalezc powodu wypowiedzania i pyta pracownika (tego
    zwalnianego, po prostu farsa) co to moze byc?

    Ps. chodzi tylko o to zeby innym jego pracownikow (tego kierownika)
    uprzyjemnic prace, osoba zwalniana jest szczesliwa ze upuszcza ten
    nieszczesny padol. To nie ja jestem osoba zwalniana, ehh jak dobrze
    miec dobrego pracodawce i bezstresowa prace.

  • 2. Data: 2008-01-03 19:14:06
    Temat: Re: Pytania odnośnie wypowiedzenia.
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-01-03 17:12 [k...@p...fm] napisał(a):

    > 2. Czy mozna udupic kierownika za obrazliwe sformulowania, byl na tyle
    > glupi ze wysylal je mailem ?

    Pozwij go.

    > Ps. chodzi tylko o to zeby innym jego pracownikow (tego kierownika)
    > uprzyjemnic prace, osoba zwalniana jest szczesliwa ze upuszcza ten

    Skoro jest szczęśliwa to czemu nie rozwiąże umowy za porozumieniem stron?

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 3. Data: 2008-01-04 06:02:43
    Od: k...@p...fm

    > Skoro jest szczęśliwa to czemu nie rozwiąże umowy za porozumieniem stron?

    zeby uprzykrzyc zycie kierownikowi tak jak on uprzykrza innym, bo ten
    Pan po prostu na to zasluguje, nie mozna z nim sie porozumiec (zawsze
    ma racje, choc jej nie ma a zwolnic chce tylko dlatego ze ta osoba mu
    nie ustepowala, zreszta opory sa coraz wieksze w reszcie zalogi) a
    skoro on nie chce isc na ustepstwa (znaczy w rozmowie z ta osoba
    oczywiscie sie na wszyskto zgadza a za plecami robi co innego po
    prostu zwykly chu.) to czemu ktos inny ma, slowo kompromis jest mu
    blizej nie znane.

  • 4. Data: 2008-01-04 06:59:12
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > ma racje, choc jej nie ma a zwolnic chce tylko dlatego ze ta osoba mu
    > nie ustepowala, zreszta opory sa coraz wieksze w reszcie zalogi) a

    Przełożony ma *zawsze* rację. Jeśli podwładny jest chamem lub jełopem i
    nie widzi błędu w swoim postępowaniu, to nie należy się dziwić, że
    kierownik chce go zwolnić.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2008-01-04 11:00:48
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Fri, 04 Jan 2008 07:59:12 +0100, Any User <u...@a...pl> wrote:

    >Przełożony ma *zawsze* rację.

    Bzdura. Przełożony ma *zawsze* prawo kazać podwładnemu zrobić tak a
    nie inaczej (a podwładny polecenie wykonać, bo to jego obowiązek), co
    nie znaczy, że przełożony będzie miał rację.

    --
    z/svc

  • 6. Data: 2008-01-04 15:58:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c4sn3tftb3moqeja3ngfvh5v557mp4uoh@4ax.com z/svc
    <z/svc@> pisze:

    > Bzdura.
    Obawiam się, że nie całkiem czaisz bazę... ;)))

    > Przełożony ma *zawsze* prawo kazać podwładnemu zrobić tak a
    > nie inaczej (a podwładny polecenie wykonać, bo to jego obowiązek),
    Skąd się urwał Bylejaki to wiem, ale skąd ty...??? ;)

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-01-04 16:10:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    k...@p...fm <k...@p...fm> pisze:

    > 1. Czy mozna zwolnic kogos kto ma podpisana umowe o prace na czas
    > nieokreslony bez powodu?
    A co to znaczy? Bo tak w ogóle to art. 30 §4 KP.

    > 2. Czy mozna udupic kierownika za obrazliwe sformulowania, byl na tyle
    > glupi ze wysylal je mailem ?
    Do sądu z chamem. ;))
    Poza tym kierownik też ma swego kierownika...

    > 3. Czy mozna zwolnic pracownika i zatrudnic na jego miejsce stazyste ?
    Tak.

    > 4. Co zrobic w przypadku dostania nagany
    Najpierw sprawdzić, czy sposób nałożenia kary spełnia warunki formalne (art.
    108 i nast. KP).

    > (jeszcze jej nie ma, ale pewnie bedzie, czy mozna uprzedzic ten ruch)
    Zawsze coś można spróbować zrobić, ale czym miałoby by skutkować to
    "uprzedzenie"?

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-01-04 21:17:50
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Fri, 4 Jan 2008 16:58:20 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >W wiadomości news:4c4sn3tftb3moqeja3ngfvh5v557mp4uoh@4ax.com z/svc

    >Obawiam się, że nie całkiem czaisz bazę... ;)))

    Chyba nie....

    >Skąd się urwał Bylejaki to wiem, ale skąd ty...??? ;)

    Przyznam, że nie rozumiem co masz na myśli. Mógłbyś rozjaśnić, proszę?

    --
    z/svc

  • 9. Data: 2008-01-04 22:35:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1i8tn3lqml747h0fif6u99ds2p0j3hpeon@4ax.com z/svc
    <z/svc@> pisze:

    > Przyznam, że nie rozumiem co masz na myśli. Mógłbyś rozjaśnić, proszę?
    Pewnie, że mógłbym - na początek poczytaj bloga swojego przedpiścy. ;))

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-01-04 23:15:37
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Fri, 4 Jan 2008 23:35:02 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Pewnie, że mógłbym - na początek poczytaj bloga swojego przedpiścy. ;))

    Cytat z http://pracownik.blogspot.com/:

    Jakiś czas temu byłem w polskiej pizzerii. Tzn. bywałem w takich
    lokalach
    wiele razy, ale teraz trafiło mi się być na zapleczu i widzieć pracę
    takiej pizzerii od kuchni. Co mogę powiedzieć o tej pizzerii? Nie
    obraca ona dużymi kwotami. Wręcz są to grosze. Ale efektywność jej
    pracowników jest fenomenalna. Oni naprawdę pracują w maksymalnym
    tempie! Aż miło było popatrzeć na ich poświęcenie dla wspólnego dobra.
    Dla wzrostu ICH pracodawcy. Nie przynosili do pracy zwierzaków i nie
    chodzili na siłownię. Nie marnowali swojego czasu w żaden inny sposób.
    Po prostu pracowali. Dzielnie wdrażali w życie stare, polskie hasło:
    Krew, Pot i Łzy. Realizowali marzenia swoje i pracodawcy o lepszej
    przyszłości.

    Jotte, błagam, oszczędź mi reszty....

    --
    z/svc