PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzad pracy - ciaza

  • 1. Data: 2008-01-04 07:10:03
    Temat: Urzad pracy - ciaza
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Witam

    Pytanie odnosnie urzedu pracy.
    Taka oto sytuacja. Kobieta w ciazy (6 miesiac) jest zameldowana w miescowosci A.
    Mieszka w miejscowosci B. Zapisania jest rowniez do urzedu pracy w miejscowosci A (w
    tej ktorej jest zameldowana, ale juz tam nie mieszka). Obecnie co miesiac musi jechac
    do urzedu i podpisac papierek. Podpisuje go tylko po to by miec ubezpieczenie.
    Zadnych swiadczen z urzedu nie dostaje. Czy mozna z tym cos zrobic by nie musiec
    jezdzic do urzedu pracy?

    1. Czy moze sie przepisac do urzedu pracy w miejscowosci B? (Z tego co wiem musi miec
    zameldowanie. Czy moze byc tymczasowe?)
    2. Czy moze zlozyc zwolnienie od lekarza o ciazy by przez 3-6miesiecy nie musiec w
    ogole jezdzic podpisywac sie w urzedzie?
    3. Czy jesli juz musi sie stawiac co miesiac, czy moze to robic osoba upowazniona
    zamiast jej?

    tm

  • 2. Data: 2008-01-04 09:07:09
    Temat: Re: Urzad pracy - ciaza
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    t...@o...pl pisze:
> [...]
    Zadnych swiadczen z urzedu nie dostaje. Czy mozna z tym cos zrobic by nie musiec
    Owszem. Dopełnić obowiązku meldunkowego. To nie gryzie :-)

    chester

  • 3. Data: 2008-01-05 17:09:49
    Od: "fafik" <f...@o...pl>

    Uzytkownik <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > 1. Czy moze sie przepisac do urzedu pracy w miejscowosci B? (Z tego co
    > wiem musi miec zameldowanie. Czy moze byc tymczasowe?)
    wystarczy tymczasowe

    > 2. Czy moze zlozyc zwolnienie od lekarza o ciazy by przez 3-6miesiecy nie
    > musiec w ogole jezdzic podpisywac sie w urzedzie?
    moze- na zaswiadczeniu lekarz musi podac okres niezdolnosci do pracy

    > 3. Czy jesli juz musi sie stawiac co miesiac, czy moze to robic osoba
    > upowazniona zamiast jej?
    nie moze