PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?

  • 31. Data: 2006-07-03 19:38:50
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1151955332.331919.52560@j8g2000cwa.googlegroups
    .com
    glosnetu <g...@p...onet.pl> pisze:

    > o PKB per capita slyszales i wiesz co mierzy czy tak sobie pieprzysz
    > bez wiedzy i sensu?
    Ja o coś prosiłem, nie zrozumiałeś tumanku?

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2006-07-03 19:41:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneaishj.3i5.muflon@devil.hell.org Daniel Rychcik
    <m...@s...w.google.pl> pisze:

    > Mówisz Malezyjki? Tajki? Fajnie... :-) Myślę, że ilość narzekań na
    > polską służbę zdrowia spadłaby o połowę :-D
    Możesz myśleć, co chcesz. To (jeszcze) wolny kraj. ;)
    BTW - a byłeś w Tajlandii i wiesz o czym mówię?

    Jotte

  • 33. Data: 2006-07-03 19:42:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Michał napisał(a):
    [...]
    > Nie
    >
    > Bo przedstawiłem to w dużym uproszczeniu. W rzeczywistości jeżeli wyjedzie
    > 20% ludzi to ci ludzie którzy obsługiwali te 20% będą bezrobotni.

    To by nie było dalej tak źle. Bo wyjechałaby grupa ludzi o nikłych
    dochodach, wobec czego o nikłym potencjale rozruszającym gospodarkę.

    Poza tym zakładając że bezrobotny utrzymuje się z pomocy państwa, i
    pieniądze od państwa przeznacza na niezbędne wydatki, wtedy nic
    prostszego jak te pieniądze przeznaczyć bezpośrednio na to na co by były
    wydane rękami bezrobotnych (z pominięciem zusów, UPów i innych) a
    zakupione przez to dobra choćby i w Wiśle topić :).

    Ale oczywiście masz rację w tym że emigracja nie rozwiąże magicznie
    bezrobocia (chociaż IMHO lekko pomoże), bo emigrują głównie ci którzy
    pracę mają, lub bez większego problemu mogą ją dostać. Zaś na miejsca
    które zwalniają bezrobotni nie pasują ze względu na kwalifikacje.

    p. m.

  • 34. Data: 2006-07-03 19:52:06
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:1151955332.331919.52560@j8g2000cwa.googlegroups
    .com

    > Ja o coś prosiłem, nie zrozumiałeś tumanku?

    widzisz, matolku, najpierw wypada sie nieco nauczyc, a potem zabierac
    glos. W przeciwnym przypadku wyglada to jak autorytatywne wypowiedzi
    trzecioklasisty (szkoly podstawowej) o matematyce. I komicznie, i
    zalosnie.

    Odpowiednie miary wydajnosci w skali gospodarki narodowej zostaly
    opracowane dawno, dawno temu. Na dodatek dla celow porownawczych miedzy
    krajami liczy sie je rowniez z uwzglednieniem parytetu sily nabywczej
    pieniadza.

    --

    glos

  • 35. Data: 2006-07-03 19:59:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1151956325.961319.171010@m79g2000cwm.googlegrou
    ps.com
    glosnetu <g...@p...onet.pl> pisze:

    > widzisz, matolku, najpierw wypada sie nieco nauczyc, a potem zabierac
    > glos.
    Uczę cię, durniu, za darmo rozumienia czytanego tekstu. Prostego tekstu, a
    ty się jeszcze stawiasz?
    Paranoja. Wypad, zniechęciłem się. Napisz sobie teraz co ci do łba wpadnie.

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2006-07-03 20:02:17
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > ty się jeszcze stawiasz?
    > Paranoja. Wypad, zniechęciłem się. Napisz sobie teraz co ci do łba wpadnie.

    rotfl!

    kolejny "yntelygentny czlowiek pracy", usilujacy wywazac drzwi od dawna
    otwarte.

    --

    glos

  • 37. Data: 2006-07-03 20:05:31
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > ty się jeszcze stawiasz?
    > Paranoja. Wypad, zniechęciłem się. Napisz sobie teraz co ci do łba wpadnie.

    kolejny "autorytet" z liceum, bez elementarnej wiedzy, za to skory
    "nauczac" innych?

    zalosne.

    --

    glos

  • 38. Data: 2006-07-03 20:51:41
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Po co z bredniami dyskutować?

    powiedz mi z jakiego punktu widzenia patrzysz ?

    a. pracownika
    b. pracowawcy
    c. studenta

    Wojtek

  • 39. Data: 2006-07-03 20:55:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8c05a$rok$1@nemesis.news.tpi.pl crazy bejbi
    <t...@n...ma.pl> pisze:

    > powiedz mi z jakiego punktu widzenia patrzysz ?
    Z mojego. A Ty?

    Jotte

  • 40. Data: 2006-07-03 20:56:50
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > przyjrzyj sie, ile pomocy domowych (sprzatanie, gotowanie) pochodzi z
    > ukrainy.
    Przygladalem się. Jakoś tam gdzie mieszkam nie słyszy sie dzwięcznego języka
    rosyjskiego i ukraińskiego. Znam tylko jeden taki przypadek ze ktoś zatrudniał
    człowieka z Ukrainy. Było to z 6 lat temu. I nie była to pomoc domowa tylko
    murarz. Znajomi budowali dom i ten ktoś im odplatnie robił prace wykończeniowe.
    Wcale nie płacili mu dużo mniej niż Polakowi. Mowili ze warto było tyle płacić.
    Kafelków tak połozonych to królowa Elżbieta pewno nie ma. A zakładając że
    tamten mieszkał w tym budowanym domu to wyjdzie ze zarabiał więcej. Teraz ten
    murarz pracuje w Niemczech bo kartki na święta przysłał ze dwa razy. Tomek