PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę › Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
  • Data: 2007-10-21 18:18:41
    Temat: Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:ffg4ug$jl3$1@atlantis.news.tpi.pl, *Pawel* wrote:

    > nie wiem naprawde w jakim ty świecie zyjesz .... nie jest łatwo o to
    > aby znaleść dobrą pracę a jak się już znajdzie to żeby nowy
    > pracodawca szedł do tego stopnia na ręke - czekał aż się skończy
    > okres wypowiedzenia u starego pracodawcy.
    > Przecież dobrze wiesz że to nie zależy od Bliskiej mi osoby tylko od
    > nowego pracodawcy....!

    Dlaczego jestes az tak stronniczy? Nie umiesz sie postawic po stronie
    starego pracodawcy ktory moze sie np obawia strat z tytulu utraty
    pracownika? Okres wypowiedzenia jest prawem dla obu stron i bez zadnej
    dyskusji obie strony maja prawo z niej skorzystac.
    W momencie kiedy to pracodawca chcialby ja zwolnic i proponowal jej
    porozumienie stron ze skroceniem okresu wypowiedzenia do 1 dnia pewnie bys
    sie oburzal jak on mogl?
    Jak Kali krasc to dobrze, jak Kalemu to zle...

    Negocjowac ponownie z nowym pracodawca a jak sie nie da to pokornie zostac w
    starej firmie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."