PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę › Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
  • Data: 2007-10-21 18:31:58
    Temat: Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
    Od: "Pawel" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Negocjowac ponownie z nowym pracodawca a jak sie nie da to pokornie zostac
    > starej firmie.

    sprawa ma obrót własnie na tym etapie, ale z tego co wiem będzie ciężko...
    Natormiast "pokornie zostać w starej firmie" to raczej przypomina "obóz
    pracy" albo kojarzy się z "niewolnicwtem". Bo w tej sytuacji, albo
    znajdziesz sobie nowego pracodawce, który cię przyjmie na twoich warunkach
    (po okresie wypowiedzenia u starego), albo szukasz dalej i zostajesz w
    satrej firmie.
    No od razu powiem że nie mamy tu doczynienia z jakimś wysokim stanowiskiem i
    negocjowaniem nowych warunków pracy - bo w takich sytuacjach to rozumiem.