PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę › Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
  • Data: 2007-10-21 19:11:37
    Temat: Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
    Od: Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Oct 2007 20:00:36 +0200, Pawel napisał(a):

    > wystarczy przeczytać wyżej - nie wchodzi to w gre

    Eee - chyba nie rozumiesz podstawowej rzeczy:
    - rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem, albo wypowiedzenie umowy o
    pracę z okresem wypowiedzenia.
    No w określonym przypadku jeszcze może wejść w rachubę samoistne
    rozwiązanie stosunku pracy - np. zgon jednej ze stron umowy.

    > no comment ... lepiej żebyć już nic nie pisał ... bierzesz 100% strone
    > pracodawcy.

    Ja po prostu piszę to co *może wypłynąć*
    Skoro wolisz swoją bliską ci osobę wypuścić na manowce - twoja sprawa.
    I nie biorę strony pracodawcy.
    Gdybyś poczytał archiwalne posty mojej skromnej osoby - to wiedziałbyś że
    generalnie "stoję" po stronie pracowników. Ale na litość boską - prawa i
    obowiązki są po jednej i drugiej stronie!
    Oddaj cesarzowi co carskie!!!

    > więc po przeczytaniu posta i twoich wypowiedziach, Bliska mi osoba powinna
    > zostać u starego pracodawcy, tracąc szanse na lepszą prace ....

    Ma wywiązać się z obowiązującej umowy, oraz zapisów w kodeksie pracy.
    Możesz jej zasugerować porzucenie pracy - tylko od razu załatw jej nisko
    oprocentowany kredyt, z którego będzie mogła zapłacić byłemu, porzuconemu
    pracodawcy odszkodowanie, zadośćuczynienie.