PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę › Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
  • Data: 2007-10-21 18:13:39
    Temat: Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
    Od: "Pawel" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne podejście do sprawy. Każdy powinien wiedzieć jakie są jego
    > obowiązki i przywileje i jak negocjuje z nowym pracodawca to wynegocjować
    > takie warunki żeby wszystkim pasowały.

    w tym przypadku nie dało się wynegocjować, choć były podejmowane próby

    > Wcale sie nie dziwie temu pracodawcy.

    nie wiem naprawde w jakim ty świecie zyjesz .... nie jest łatwo o to aby
    znaleść dobrą pracę a jak się już znajdzie to żeby nowy pracodawca szedł do
    tego stopnia na ręke - czekał aż się skończy okres wypowiedzenia u starego
    pracodawcy.
    Przecież dobrze wiesz że to nie zależy od Bliskiej mi osoby tylko od nowego
    pracodawcy....!