PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2006-05-18 15:03:59
    Temat: Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Robilam projekt dla pewnego kolesia umowa - zlecenie
    Niestety nie dostalam jej bo mial dac ja ksiegowej do wyliczenia wszelkich
    naleznosci brutto i netto
    teraz powiedzial mi ze ma swoja kopie i zadnej umowy nie dostane a oryginalu
    nie ma i nie bedzie szukal
    Dostalam od niego pit na kwote jaka podejrzewam jest tez na umowie (dlatego
    nie chce mi jej dac) bo oprocz tego nie chce mi tez zaplacic
    wynika z tego ze mam pita ktorego ja zlozylam czyli zlozylam falszywe
    zeznanie podatkowe...
    gdzie to zglaszac mial ktos podobnie?
    Czy pozostaje mi juz tylko sad cywilny :(
    moze ktos mial podobna sytuacje i moglby mi pomoc gdzie i co jak zalatwiac?
    czy on moze sobie tak poprostu stwierdzic ze mi jej nie da??
    Leciec z tym do skarbowego na policje czy gdzie??
    PIP mi nie pomoze bo to umowa zlecenie byla :(
    Co mam robic pomocy :(:(:(
    Dac tu czlowiekowi kredyt zaufania to ci nie zaplaci :(
    Klaudyna :(

  • 2. Data: 2006-05-18 17:14:52
    Temat: Re: Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To normalne.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > gdzie to zglaszac mial ktos podobnie?
    Tak większość ludzi tak ma za jednym razem.

    > Czy pozostaje mi juz tylko sad cywilny :(
    Nie marnuj na to czasu, zlecenie musiałoby być BARDZO duże, żeby było więcej
    warte niż koszty ponoszone podczas trwania sprawy.

    > moze ktos mial podobna sytuacje i moglby mi pomoc gdzie i co jak zalatwiac?
    Nie warto.

    > czy on moze sobie tak poprostu stwierdzic ze mi jej nie da??
    Już to zrobił.

    > Dac tu czlowiekowi kredyt zaufania to ci nie zaplaci :(
    Drugi raz nie dasz kredytu zaufania i już.

    To co piszesz to dziś norma. Może wydaje ci się, że jestem opryskliwa, ale nie
    jestem. Po prostu takie bandyckie czasy.

    A na pracodawcy NALEŻY się mścić. Ta , żeby nie wiedział kto, ale należy.

    --
    ( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

  • 3. Data: 2006-05-18 18:17:32
    Temat: Re: Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

> [...]
    > PIP mi nie pomoze bo to umowa zlecenie byla :(
    > Co mam robic pomocy :(:(:(
    > Dac tu czlowiekowi kredyt zaufania to ci nie zaplaci :(
    Znajdź firmę egzekwującą długi i sprzedaj im ten dług. Dadzą mu taką
    nauczkę, że więcej nie oszuka, a ty odzyskasz część kasy i będziesz miała
    satysfakcję.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl

  • 4. Data: 2006-05-18 18:38:13
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Klaudyna Sułek napisał(a):
> [...]
    > naleznosci brutto i netto
    > teraz powiedzial mi ze ma swoja kopie i zadnej umowy nie dostane a oryginalu
    Nastepnym razem najpierw podpiszesz umowe a pozniej cos zrobisz
    > Dostalam od niego pit na kwote jaka podejrzewam jest tez na umowie (dlatego
    > nie chce mi jej dac) bo oprocz tego nie chce mi tez zaplacic
    Dostalas pit a nie dostalas kasy? to juz masz jakis punkt zaczepienia
    > wynika z tego ze mam pita ktorego ja zlozylam czyli zlozylam falszywe
    > zeznanie podatkowe...
    Jakiego pita zlozylas? o czym Ty mowisz?
    > gdzie to zglaszac mial ktos podobnie?
    Ale co chcesz zglosic? Brak umowy, brak kasy czy sprawe pita, ktorego
    niby zlozylas (tego caly czas nie czaje)
    > Co mam robic pomocy :(:(:(
    Napisac jeszcze raz, od poczatku do konca, o co Ci chodzi.
    > Dac tu czlowiekowi kredyt zaufania to ci nie zaplaci :(
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-05-18 23:35:34
    Od: "marcin" <m...@f...pl>

    Użytkownik "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:e4i1sk$c2h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > PIP mi nie pomoze bo to umowa zlecenie byla :(
    > Co mam robic pomocy :(:(:(
    > Dac tu czlowiekowi kredyt zaufania to ci nie zaplaci :(

    masz maile od niego?....
    jakies dowody na to ze robilas zlecenie?

  • 6. Data: 2006-05-19 06:04:57
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Znajdź firmę egzekwującą długi i sprzedaj im ten dług. Dadzą mu taką
    > nauczkę, że więcej nie oszuka, a ty odzyskasz część kasy i będziesz miała
    > satysfakcję.

    Zrób windykacje zobowiązania, ktore nie zostalo foralnie zawarte na pismie,
    popraktykuj w tym troche a potem z takimi poradami...
    Wojtek

  • 7. Data: 2006-05-19 06:30:41
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 18 May 2006 20:17:32 +0200, użyszkodnik "Vlad the Ripper"
    <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami> napisał:

    > Znajdź firmę egzekwującą długi i sprzedaj im ten dług.

    skuteczność firm windykacyjnych oscyluje na poziomie 15%, sami sie do
    tego przyznawali i oczywiście dotyczy to zobowiązań formalnie
    zawartych na piśmie

    > Dadzą mu taką
    > nauczkę, że więcej nie oszuka, a ty odzyskasz część kasy i będziesz miała
    > satysfakcję.

    wierzysz w to co piszesz ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 8. Data: 2006-05-19 06:35:25
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    18 May 2006 19:14:52 +0200, użyszkodnik "stokrotka"
    <o...@a...pl> napisał:

    > A na pracodawcy NALEŻY się mścić. Ta , żeby nie wiedział kto, ale należy.

    jak nie bedzie wiedzial kto i z jakiego powodu to sie nigdy nie nauczy

  • 9. Data: 2006-05-19 07:32:11
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > 18 May 2006 19:14:52 +0200,  użyszkodnik "stokrotka"

    > jak nie bedzie wiedzial kto i z jakiego powodu to sie nigdy nie nauczy

    Że oszukany pracownik, tego się domyśli,
    ale nie będzie wiedział kto, bo oszukał wielu.

  • 10. Data: 2006-05-19 08:09:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    19 May 2006 09:32:11 +0200, użyszkodnik "stokrotka"
    <o...@a...pl> napisał:

    > Że oszukany pracownik, tego się domyśli,
    > ale nie będzie wiedział kto, bo oszukał wielu.

    oszukał wielu, jeden sie zemści, suma sumarum opłaca się oszukiwać
    dalej, nie mówiąc o tym że nie sztuka komuś zaszkodzić, ale sztuka
    odzyskać pieniądze