PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 11. Data: 2006-05-19 10:23:42
    Temat: Re: Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl>

    pita zlozylam, ktorego dostalam od niego bo kase mialam dostac po
    zakonczonym projekcie
    jesli chodzi o dowody, ze ja to robilam to rozmawialam z ekipami, ktore
    wykonywaly moje projekty to chyba by byli jacys swiatkowie i mam oryginaly
    wszyskich rysunkow, ktore dla niego robilam maila jednego do niego tez mam
    jak mu przesylalam propozycje gdzie moglibysmy pojechac i kupic meble i w
    jakim stylu szukac
    i nie popuszcze mu tego
    nie wiem na razie robie wlasne sledztwo co i jak mozna zrobic normalnie
    prawnie
    firma windykacyjna z tego co wiem nie ma zezwolenia na odbieranie kasy... i
    mysle ze malo sie nia przestraszy
    pewnie juz jest przyzwyczajony do telefonow od firm windykacyjnych
    na razie pisze pismo, ktore mu wysle
    ale jestem wsciekla i zeby sie to mialo skonczyc w sadzie to go tam
    zaciagne!!

    a i mam tasme na dyktafonie nagrana z naszej rozmowy(nagrana bez jego
    wiedzy) jak beszczelnie mi mowi ze mebli to ja nie robilam i ze ogolnie to
    nie jest moj pomysl tylko rozbudowany pomysl architekta, ktory przesylal mu
    wstepne rysunki (jedyne co jest z tych rysunkow zachowane to klimat) ale
    jest tam mowa tez o pieniadzach dla mnie i jak beszczelnie kreci wszystko ze
    to nie ja i czemu mi nie chce zaplacic i jest mowa tez o umowie ze ma ja u
    ksiegowej poszukac
    tasme trzeba by bylo wyczyscic i mysle ze dalo by sie zrozumiec co gadamy bo
    na razie bardzo slabo slychac trzymalam ja w plecaku pod stolem :( i nie
    wiem czy mozna takie cos wykorzystywac w sadzie)

  • 12. Data: 2006-05-19 10:58:18
    Od: "marcin" <m...@f...pl>

    Użytkownik "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:e4k5u6$m4v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > bo na razie bardzo slabo slychac trzymalam ja w plecaku pod stolem :( i
    > nie wiem czy mozna takie cos wykorzystywac w sadzie)

    zbierz wszystko co masz i idz z tym do prawnika, nie wiem ile porada prawna
    teraz kosztuje, ale pogadaj z prawnikiem nie tylko o odzyskaniu naleznosci
    ale tez o rekompensacie, odszkodowaniu etc.

  • 13. Data: 2006-05-19 18:29:52
    Temat: Re: Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To normalne.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > ... nie sztuka komuś zaszkodzić, ale sztuka odzyskać pieniądze
    Żadna sztuka odzyskać pieniądze wkładając w to odzyskanie dużo większe
    pieniądze.
    A żeby wyjść na zero, to drogą prawną jest to niemożliwe.

    > --
    > futszaK
    > 601061867
    Podawanie numeru telefonu w internecie jest niebezpieczne.

    --
    ( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

  • 14. Data: 2006-05-19 21:30:04
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    19 May 2006 20:29:52 +0200, użyszkodnik "stokrotka"
    <o...@a...pl> napisał:

    > Żadna sztuka odzyskać pieniądze wkładając w to odzyskanie dużo większe
    > pieniądze.
    > A żeby wyjść na zero, to drogą prawną jest to niemożliwe.

    ja użyłem metod psychologicznych i....
    ...poskutkowało :)

    > Podawanie numeru telefonu w internecie jest niebezpieczne.

    jedyne z czym sie spotkalem to wysyłanie jakiegos spamu via plusiana
    bramka SMS wiec wylaczylem opcje

    --
    futszaK
    601061867

  • 15. Data: 2006-05-19 21:39:00
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:e4k5u6$m4v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > pita zlozylam, ktorego dostalam od niego bo kase mialam dostac po
    > zakonczonym projekcie

    Dziwne, skoro wysłał ci pita, to również powienien mieć dowody, że
    wypłacił ci kasę.
    Spróbuj mu łopatologicznie wyjaśnić, że jeżeli nie da ci kasy, którą
    niby ci już wypłacił, to złożysz do US korektę deklaracji podatkowej z
    kwotą przychodu 0 zł z pisem wyjaśniającym, że wcześniej złożyłaś
    fałszywe oświadczenie w sprawie wysokości dochodu, ponieważ
    zleceniobiorca wysłał ci pit 8b, chociaż ty w roku 2005 nie miałaś
    żadnego dochodu u niego - nie otrzymałaś żadnych pieniędzy... itp.
    Może widmo kontroli z US przekona go do tego co powinien ci dać.
    A jak nie zrób to ;) US powinien wtedy sprawdzić, czy rzeczywiście
    pieniadze były wypłacone, czy miał podstawę do zaliczenia tego w koszty,
    czy prawidłowo wystawił pit 8b...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 16. Data: 2006-05-22 07:30:16
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zleceniobiorca wysłał ci pit 8b, chociaż ty w roku 2005 nie miałaś
    > żadnego dochodu u niego - nie otrzymałaś żadnych pieniędzy...

    to czy zapłaty dokonano nie ma wplywu na kwalifikacje kosztów/dochodu

    Wojtek

  • 17. Data: 2006-05-22 11:30:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    fotech wrote:

    > to czy zapłaty dokonano nie ma wplywu na kwalifikacje kosztów/dochodu

    pracodawca nie może sobie zaliczyć w koszty wynagrodzenia którego nie
    wypłacił.

    podobnie nie masz obowiązku ujmowania w przychodach wynagrodzenia
    którego nie dostałeś.

    p. m.