PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy pracownicy chodza do lekarza?

  • 1. Data: 2006-05-18 13:58:40
    Temat: Kiedy pracownicy chodza do lekarza?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Durne pytanie, wiem :D

    Ale dotad pracowalem tylko w domu i nie mialem problemu zeby w do poludnia
    w tygodniu gdzies wyjsc jak mialem potrzebe.

    A teraz chcialem isc do lekarza, bynajmniej nie ze sprawa niecierpiaca
    zwloki i nie bardzo wiem jak to zrobic :]

    7.00-15.00 w "pracy". A jakikolwiek urlop nalezy mi sie dopiero po
    przepracowanym pol roku :|

    Cos z tym mozna zrobic? Czy moze lekarz podczas wizyty pisze jakis papierek
    do pracodawcy ze bylem na wizycie?..

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2006-05-18 14:02:19
    Temat: Re: Kiedy pracownicy chodza do lekarza?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Kapsel wrote:
> [...]
    > zwloki i nie bardzo wiem jak to zrobic :]
    >
    > 7.00-15.00 w "pracy". A jakikolwiek urlop nalezy mi sie dopiero po

    przepisy sie zmienily teraz nalezy ci sie wczesniej

    > Cos z tym mozna zrobic? Czy moze lekarz podczas wizyty pisze jakis papierek
    > do pracodawcy ze bylem na wizycie?..

    Znalezc lekarza, ktory przyjmuje w normalnych godzinach w duzych
    miastach mozna... ew isc prywatnie

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-05-18 14:04:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kapsel napisał(a):

    > Cos z tym mozna zrobic? Czy moze lekarz podczas wizyty pisze jakis papierek
    > do pracodawcy ze bylem na wizycie?..

    Dzwoni się i rejestruje na popołudnie. Np na 19.00. W zwykłym ZOZ-ie we
    Wrocku kłopotów (po za klasyczną kolejeczką) z tym nie ma, co
    sprawdziłem osobiście w tym roku już dwa razy ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-05-18 15:50:40
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 18 May 2006 16:02:19 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > przepisy sie zmienily teraz nalezy ci sie wczesniej

    Wiem wiem, zapomnialem dopisac - jestem na zastepczej sluzbie wojskowej :]

    > Znalezc lekarza, ktory przyjmuje w normalnych godzinach w duzych
    > miastach mozna... ew isc prywatnie

    O, to faktycznie mysl. Nie pomyslalem, ze przychodnia moze po poludniu tez
    pracowac. Chyba za malo oczekiwalem od sluzby zdrowia :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net