PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! › Re: Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca oszukaniec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Thu, 18 May 2006 20:38:13 +0200

    Klaudyna Sułek napisał(a):
    > Robilam projekt dla pewnego kolesia umowa - zlecenie
    > Niestety nie dostalam jej bo mial dac ja ksiegowej do wyliczenia wszelkich
    > naleznosci brutto i netto
    > teraz powiedzial mi ze ma swoja kopie i zadnej umowy nie dostane a oryginalu
    > nie ma i nie bedzie szukal
    Nastepnym razem najpierw podpiszesz umowe a pozniej cos zrobisz
    > Dostalam od niego pit na kwote jaka podejrzewam jest tez na umowie (dlatego
    > nie chce mi jej dac) bo oprocz tego nie chce mi tez zaplacic
    Dostalas pit a nie dostalas kasy? to juz masz jakis punkt zaczepienia
    > wynika z tego ze mam pita ktorego ja zlozylam czyli zlozylam falszywe
    > zeznanie podatkowe...
    Jakiego pita zlozylas? o czym Ty mowisz?
    > gdzie to zglaszac mial ktos podobnie?
    Ale co chcesz zglosic? Brak umowy, brak kasy czy sprawe pita, ktorego
    niby zlozylas (tego caly czas nie czaje)
    > Co mam robic pomocy :(:(:(
    Napisac jeszcze raz, od poczatku do konca, o co Ci chodzi.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl