PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Date: Sun, 18 Sep 2005 09:18:02 +0000 (UTC)

    "lucik" <l...@w...pl> wrote in news:dgiuro$o13$1@news.onet.pl:

    > Dostaje zatrudnienie cała grupa. Potrzebują od razu kopletnej ekipy,
    > która natychmiast rusza do roboty i nie trzeba jej szkolić. Okres
    > wypowiedzenia jest dla mnie ryzykiem, bo wiem, że będzie robione
    > wszystko aby wpakować nam dyscyplinarkę, tylko po to, żeby ta druga
    > firma nie mogła nas zatrudnić. Zakres obowiązków dostaliśmy. "Pkt.1.
    > wykonywać wszystkie polecenia kierownictwa. " :)

    czy sadzisz ze takie zachowanie kierownictwa bedzie wobec was nie fair??
    Ty wlasnie starasz sie zrobic wszystko, zeby wcisnac dyscyplinarke swoim
    szefom (no OK - formalnie nazywa sie to ciezkie naruszenie obowiazkow
    pracodawcy) tylko po to, zeby mogla Cie zatrudnic ta druga firma;

    moim zdaniem jestescie wartymi siebie przeciwnikami;

    adas;