PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmie SIMPLE S.A. › Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
  • Data: 2002-12-19 22:27:29
    Temat: Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    serwisant wrote:

    > OK, dyskutowac mozna by dlugo, jednak najwazniejsze pytanie jest
    > takie:
    > - Czy jest szansa na zakotwiczenie w tej firmie na dluzej, pracowac i
    > rozwijac sie przy tym, uczac sie nowych rzeczy, ktore przeloza sie na
    > wartosc dodana dla firmy.
    > Czy SIMPLE ma szanse przetrwania i rozwoju, jak dlugo bedzie jeszcze
    > istniec, co jesli nastepny rok bedzie tak zly jak obecny ?
    >
    > Czy na te pytania wogole istnieja odpowiedzi ?
    > Jak sadzicie ?

    Jezeli masz inne oferty to mozesz pomyslec - jezeli nie to zawsze te
    kilka miesiecy do CV i emerytury mozesz dolozyc i szukac rownoczesnie
    innej pracy.

    Co do rokowan na nastepny rok - przezyje, choc moze stan sie pogorszyc.
    Jak znam ten rynek, to czesc z ich dochodow pochodzi z serwisu,
    licencji i itp. Ten strumyczek w najlepszym razie skonczy sie wlasnie za
    ok. 2-3 lata. Prawdopodobnie ich problemem byl m.in. zbytni przerost
    kosztow bez uwzglednienia wahan we wdrozeniach a nie obsludze juz
    zainstalowanego softu. Dodatkowo wg mnie popelniaja blad nie publikujac
    wersji demo (na plytach z pism ich nie znalazlem, na ich stronie tez),
    prezentacji aplikacji nawet jako slide show itd.
    Ale widac tez pierwsze objawy poprawy - na swojej stronie szukali speca
    od obserwacji rynku. Nawet mi sie spodobalo, ale jestem za cienki do tego.
    Najwazniejsze zeby nie starali sie pchac na sile sprzedazy likwidujac
    (tnac nadmiernie koszty osobowe) inne stanowiska - po roku, dwoch
    zostana z samymi sprzedawcami bez nowego produktu.

    Flyer