PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmie SIMPLE S.A. › Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
  • Data: 2002-12-27 22:12:10
    Temat: Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 19 Dec 2002 23:27:29 +0100, flyer
    <f...@p...gazeta.pl> zakodował:

    >Najwazniejsze zeby nie starali sie pchac na sile sprzedazy likwidujac
    >(tnac nadmiernie koszty osobowe) inne stanowiska - po roku, dwoch
    >zostana z samymi sprzedawcami bez nowego produktu.

    Tylko, że ta firma prowadzi właśnie taką politykę. Przez to system,
    który w wersji roboczej w nazwie miał 99 wyszedł na rynek dopiero w
    zeszłym roku - a chyba nie trzeba wyjaśniać, jaką różnicę sprzedaży i
    utratę rynku taki poślizg oznaczał. Do tego rozgrywki personalne,
    coraz mniej ciekawa atmosfera, wycofanie z oferty dużego systemu ERP
    Rossa, wprowadzenie do oferty nibySAPa (nie słyszałem pozytywnej
    opinii na temat firmowanego przez SAPa Business One).
    Klimat oczywiście zależy od bezpośrednich współpracowników i
    przełożonych, więc trudno to generalizować, ale trudno tryskać
    optymizmem i dobrym humorem.
    Wersji demo nie ma, bo trzeba sporo się napracować, żeby takową
    stworzyć, a pracy nie brakuje (co nie przeszkadza w zwolnieniach).
    Instalacja programu i postawienie bazy nie jest takie banalne i
    oznacza, że user może być na tyle w temacie, że wynajdzie braki i
    błędy w programie, a jak jest organizowana prezentacja, to rzeczy
    pokazywane można podszlifować, poprawić i obejść problemy.

    Generalnie - na pewno praca lepsza niż żadna, co nieco można się
    nauczyć, ale na dłuższe zakotwiczenie lepiej nie liczyć (albo będziesz
    za dobry, albo za drogi, albo za cienki, albo nadepniesz komuś na
    odcisk itd). Większa część branży wygląda niezbyt ciekawie, a Simple
    nie należy do najlepiej sobie radzących firm.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775