PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmie SIMPLE S.A. › Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    From: "maropl" <m...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    Date: Tue, 17 Dec 2002 23:55:17 +0100

    "serwisant" <s...@w...pl> wrote in message
    news:9a884ad4.0212151214.2d80fce3@posting.google.com

    > Na stronie SIMPLE wyczytalem, ze maja jeszcze oddzial w Dabrowie
    > Gorniczej, moze postanowili polaczyc obydwa ?

    Dąbrowa Górnicza nie jest Oddziałem - jest niezależną spółką z.o.o., w
    której SIMPLE S.A. ma udziały.

    www.ksk.com.pl , ale to nieistotne dla obrazu SIMPLE.

    > Informacje niezbyt pocieszajace, zazwyczaj koniec roku jest dobry
    > jesli chodzi o sprzedaz, a tu taka drastyczna zmiana prognozy w dol
    > tak, ze firma skonczy na minusie. Co jest grane ? Dlaczego w zwiazku z
    > tym szukaja tylu ludzi do pracy i skad te informacje o nowych
    > wdrozeniach ? Przeciez nie kazdy moze pochwalic sie tym ze wdrozy
    > CRM-a u wszystkich dealerow Forda ? Zupelnie nie wiem co o tym myslec.

    Cóż, wejście spółki na WGPW wymusza na spółkach publikowanie wiadomości,
    które chcieliby zobaczyć 'zewnętrzni' akcjonariusze...
    Jednocześnie trzeba zauważyć, że zmiana prognozy nie jest drastyczna, jeśli
    porównasz
    ją z wynikami branży (np. z podobnym Macrosoftem) i była łatwa do
    przewidzenia.
    > Serwisant
    zapraszam na priv.