PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmie SIMPLE S.A. › Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    From: "maropl" <m...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    Date: Sat, 14 Dec 2002 00:10:37 +0100

    W Szopienicach był tylko mini-oddzialik Simple, składający się z samych
    programistów,
    przejęty od KSK, w czasach euforii, programujący coś pod bazę Oracle.
    A później przyszła dekoniunktura, a koszty rozwoju produktu na nowej
    platformie są spore...

    Obraz, który SIMPLE stara się pokazać na zewnątrz można zobaczyć w jej
    raportach
    bieżących publikowanych na www.simple.com.pl. Czasem trochę więcej
    komentarzy
    można znaleźć na www.parkiet.com.pl / piguła informacyjna.