PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmie SIMPLE S.A. › Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    From: s...@w...pl (serwisant)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    Date: 12 Dec 2002 00:35:06 -0800

    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie jest to z mojej strony zniechecanie - jak nie ma zadnej roboty to
    > bierze sie taka jaka jest (szczegolnie jak osoba informujaca jest
    > pesymista), ale powyzsze w odniesieniu do tej firmy moze oznaczac:
    >
    > "sraczke korporacyjna" tj. robienie wielu rzeczy po lebkach i w panice,
    > wiec atmosfera pracy moze nie byc zbyt "rodzinna", bo teraz beda ciac
    > koszty i naciskac na efekty sprzedazy. Porownujac do zachowan w swiecie
    > przyrody nazwalbym to "mucha bez nuzek".
    >
    > Ale osobiscie bym sie wybral - zawsze moze byc lepiej niz pisza
> [...]

    Dzieki za info, faktycznie prognozy nie napawaja optymizmem, SIMPLE
    nalezy do krajowych producentow softu dla przedsiebiorstw i chlopaki
    nie maja latwo, jednak ilosc ogloszen o prace na ich stronie, oraz
    nowe informacje o wdrozeniach moga oznaczac, ze walcza jak moga. :)

    Mozesz jednak miec racje i sa to ruchy "muchy bez nozek". :(

    Oczywiscie na rozmowe pojde i postaram sie zadac kilka pytan w tym
    kierunku, nie wiem tylko czy odpowiedzi (o ile wogole beda) pochodzace
    z jednego zrodla beda obiektywne.

    Pozdro
    Serwisant