PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmie SIMPLE S.A. › Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w firmie SIMPLE S.A.
    Date: Wed, 11 Dec 2002 22:58:31 +0100

    serwisant wrote:

    > Zostalem zaproszony na rozmowe o prace do firmy SIMPLE S.A. :-)
    > Bardzo sie z tego ciesze, generalnie firma jest mi znana, gdyz siedze
    > w branzy od jakiegos czasu.
    > Jednak opinie na jej temat (jak to zwykle bywa) sa podzielone (nawet w
    > tej grupie, postow nie jest duzo, ale za to jakie).
    >
    > Czy ktos posiada jakis know-how na temat SIMPLE, informacje ktore mnie
    > podbuduja lub zalamia ?

    Z systemu Emitent - http://www.bankier.pl

    2002.12.09
    "Zarząd SIMPLE S.A. oświadcza, iż będzie dążył do wprowadzenia w
    Spółce zasad ładu korporacyjnego oraz w miarę swoich kompetencji i
    możliwości zapewni ich przestrzeganie."

    2002.12.06
    "Raport Bieżący numer: RB/20/12/02
    Zarząd SIMPLE S.A. podaje niniejszym informację o korekcie
    prognozy wyników finansowych za rok 2002 dla SIMPLE S.A.
    Okres, którego dotyczy prognoza: 01.01.2002 - 31.12.2002.
    EBITDA: 2 mln. zł., strata netto: 0,7 mln. zł.

    Podstawą korekty prognozy jest stopień wykonania rocznego planu
    sprzedaży i przewidywana wielkość sprzedaży do końca 2002 roku."

    Nie jest to z mojej strony zniechecanie - jak nie ma zadnej roboty to
    bierze sie taka jaka jest (szczegolnie jak osoba informujaca jest
    pesymista), ale powyzsze w odniesieniu do tej firmy moze oznaczac:

    "sraczke korporacyjna" tj. robienie wielu rzeczy po lebkach i w panice,
    wiec atmosfera pracy moze nie byc zbyt "rodzinna", bo teraz beda ciac
    koszty i naciskac na efekty sprzedazy. Porownujac do zachowan w swiecie
    przyrody nazwalbym to "mucha bez nuzek".

    Ale osobiscie bym sie wybral - zawsze moze byc lepiej niz pisza
    pesymisci, no i jakies nowe doswiadczenie zawodowe, o pracy nie wspominajac.

    Flyer