PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu - zarabiaj w Sieci

  • 1. Data: 2005-12-15 20:12:37
    Temat: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Prawdziwe zarabianie w Internecie. Wymagania to znajomosc angielskiego i
    staly
    dostep do Internetu. http://zarabianie.xa.pl/

  • 2. Data: 2005-12-16 00:25:03
    Temat: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-15 21:12:37 +0100, "Adam" <a...@p...onet.pl> said:

    > Prawdziwe zarabianie w Internecie. Wymagania to znajomosc angielskiego i staly
    > dostep do Internetu. http://zarabianie.xa.pl/

    O boże! Proszę tylko się nie obrażaj i napisz ilu naiwniaków kliknęło
    tam, dobra? Koniecznie!

    camel[OT]

  • 3. Data: 2005-12-16 03:52:13
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Kliknalem i oni chca na poczatek $49.95 za jakis product review.
    Nastepnym razem nie pomin tego szczegolu.

  • 4. Data: 2005-12-16 16:44:38
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > O boże! Proszę tylko się nie obrażaj i napisz ilu naiwniaków kliknęło tam,
    > dobra? Koniecznie!

    Ok, nie obrażam się :-))
    Naprawdę zaciekawiła mnie reakcja grupowiczów. Ktoś uznał mój post za spam i
    usunięto ten alias, pod którym była stronka, a przecież opublikowałem go na
    grupach tematycznie z tym związanych. A poza tym same ataki i złośliwości.
    Ale w sumie to rozumiem - u nas zarabianie w sieci kojarzy się tylko z
    naciąganiem i stronkami typu "klamm", gdzie po miesiącu czy dwóch można
    dostać 5 euro. Skoro taka była reakcja to ja już się z tym nie wychylam,
    chciałem się tylko podzielić informacjami, ale skoro taka jest reakcja to
    trudno.

  • 5. Data: 2005-12-16 18:04:39
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Adam [Fri, 16 Dec 2005 17:44:38 +0100]:

    > Ktoś uznał mój post za spam i usunięto ten alias

    O, jak miło się dowiedzieć że abuse jednak czasem działa!

    Kira (uszczęśliwiona)

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 6. Data: 2005-12-16 19:02:17
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Adam [Fri, 16 Dec 2005 17:44:38 +0100]:

    > O, jak miło się dowiedzieć że abuse jednak czasem działa!

    Widze ze jednak musze sie wytlumaczyc.

    Bardzo mi przykro, ze moj post zwiazany z zarabianiem w sieci zostal
    odebrany jako spam. Pojawily sie nieprzyjemne komentarze itp., ale ogolnie
    nic konstruktywnego. Utworzylem alias, aby latwiej bylo trafic na stronke,
    ale zostal on usuniety z powodu "spamowania grup dyskusyjnych". Tymczasem
    opublikowalem crossposta dotyczacego ciekawego sposobu zarabiania na grupach
    zwiazanych z praca/zarabianiem. Czy gdybym chcial sie podzielic czyms nowym
    zwiazanym np. z hodowla rybek akwariowych i opublikowal to na grupach np.
    hobby.rybki, pl.akwaria itp. ;-) to tez zostalbym posadzony o spam ??

    Ale generalnie doskonale rozumiem reakcje na moj post ! To wszystko przez
    tych natretow, ktorzy wszedzie gdzie sie da promuja rozne cudowne sposoby
    zarabiania w Internecie, a ktore tak naprawde sprowadzaja sie do systemow
    placacych np. 1/10 centa (!) za odebranie maila reklamowego lub klikniecie w
    jakis link. To rzeczywiscie strata czasu i nie dziwie sie, ze pierwsza
    reakcja na mojego posta byla taka sama. "No bo przeciez jak mozna zarobic
    cos w Sieci, to musi byc jakis nowy spamer, co on tu nam grupy zasmieca!"
    Tak wiec jeszcze raz przepraszam za to, ze zostalem zle odebrany, mam
    nadzieje ze nie z mojej winy.

    A zeby cos oceniac trzeba to choc troche poznac, czyz nie? Powtorze wiec
    krotko - to dziala. Na stronce jest moj pierwszy czek, ktory dostalem po
    dwoch tygodniach, potem bylo coraz lepiej w zaleznosci od zaangazowania
    (CZASU, nie wlasnych pieniedzy - rejestracja jest darmowa). Trzeba jednak
    dobrze znac angielski i miec staly dostep do Internetu, poczytac zasady
    dzialania, regulaminy itp.- na mojej stronce jest tylko podstawowy, zwiezly
    opis. Po prostu chcialem sie podzielic z tymi, ktorzy sa otwarci na nowosci
    i chca poswiecic troche swojego CZASU (nie pieniedzy !!!). Na poczatku bylem
    takze oporny i raczej negatywnie nastawiony, ale po pierwszej wyplacie
    zmienilem zdanie :-))). Tak wiec dla tych, co chca sprobowac -
    http://tinyurl.com/bnt2c. Jesli to co pisze jest wciaz odbierane jako wredny
    spam, to przepraszam, juz sie nie bede odzywal. Pozdrawiam wszystkich
    grupowiczow.

    adamlm at poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2005-12-16 19:21:40
    Od: Michał <m...@s...net>

    Adam wrote:
    > Widze ze jednak musze sie wytlumaczyc.

    "Z każdego systemu otrzymasz link, który należy ustawić jako stronę
    startową. Po co jednak się męczyć i klikać w celu dostawania punktów?
    Niech to zrobi automat :-)) Znajdziesz go tutaj. Wpisz dokładne linki
    oznaczone jako "your startpage", "earn credits" itp., które otrzymałeś
    przy rejestracji do tych systemów. Ustaw czasy opóźnień na 35-50 sek. i
    maksymalną ilość powtórzeń na 1000."

    widzisz tu jakikolwiek element *pracy*?
    honoru nie masz, człowieku??

    --
    mgl

  • 8. Data: 2005-12-16 19:52:25
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > "Z każdego systemu otrzymasz link, który należy ustawić jako stronę

    > widzisz tu jakikolwiek element *pracy*?
    > honoru nie masz, człowieku??

    Ta instrukcja to maksymalny skrot. To nie jest tak, ze "samo sie zrobi". Ten
    programik pomaga w generowaniu ruchu. A napracowac troche sie trzeba, samo
    dokladne zapoznanie sie z tym to kilka godzin, a potem dochodzi codzienne
    dogladanie ruchu, aktualizacja linkow itp. Srednio jest to okolo godziny
    dziennie pracy manualnej + komputer wlaczony na noc. I srednio na poczatku
    nie nalezy sie nastawiac na wiecej niz $100 miesiecznie. Czyli 310 zl na
    miesiac za godzine dziennie grzebania przy kompie. Czy to cos wstydliwego,
    czego trzeba sie wstydzic ?

  • 9. Data: 2005-12-16 21:26:59
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > 310 zl na miesiac za godzine dziennie grzebania przy kompie. Czy to cos
    > wstydliwego, czego trzeba sie wstydzic ?

    Tak. Oni placa za wykonywanie tego wlasnorecznie. Strona, jak z
    przyjemnoscia zauwazylam, juz zniknela, a przedtem na nia nie zagladalam,
    ale podejrzewam, ze firmie - jak wiekszosci tego typu - chodzi o ekspozycje
    czlonka programu na reklamy. Oni pragna nie samych klikow, tylko zywej osoby
    poswiecajacej czas i uwage linkom i stronom, ktore oglada. To za to placa
    reklamodawcy, liczac na to, ze ktos cos kupi lub ze wzrosnie swiadomosc
    marki. Uzywajac automatu sprzedajesz im podrobke towaru, ktory od Ciebie
    kupuja.

    Mam fatalne zdanie o takich programach, ze wzgledu na ich oglupiajace
    dzialanie zwlaszcza na dzieci, bo to zwykle dzieci sie daja na nie skusic i
    za bardzo marna kase spedzaja godziny na bezmozgiej, tepej czynnosci. Ale
    to, ze ktos proponuje beznadziejna oferte, nie znaczy, ze nalezy go oszukac,
    tylko ze nalezy go olac i nie wchodzic w transakcje z nim.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com

  • 10. Data: 2005-12-16 21:34:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kira napisał(a):
    > O, jak miło się dowiedzieć że abuse jednak czasem działa!
    Ja juz sie jakis czas temu przekonalem ze dziala:) Co prawda czasem
    wolno ale to pewnie dlatego ze spamerow niestety nie brakuje:(
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl