PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Date: Fri, 16 Dec 2005 20:02:17 +0100

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:dnuviq$b3v$1@inews.gazeta.pl...

    > Re to: Adam [Fri, 16 Dec 2005 17:44:38 +0100]:

    > O, jak miło się dowiedzieć że abuse jednak czasem działa!

    Widze ze jednak musze sie wytlumaczyc.

    Bardzo mi przykro, ze moj post zwiazany z zarabianiem w sieci zostal
    odebrany jako spam. Pojawily sie nieprzyjemne komentarze itp., ale ogolnie
    nic konstruktywnego. Utworzylem alias, aby latwiej bylo trafic na stronke,
    ale zostal on usuniety z powodu "spamowania grup dyskusyjnych". Tymczasem
    opublikowalem crossposta dotyczacego ciekawego sposobu zarabiania na grupach
    zwiazanych z praca/zarabianiem. Czy gdybym chcial sie podzielic czyms nowym
    zwiazanym np. z hodowla rybek akwariowych i opublikowal to na grupach np.
    hobby.rybki, pl.akwaria itp. ;-) to tez zostalbym posadzony o spam ??

    Ale generalnie doskonale rozumiem reakcje na moj post ! To wszystko przez
    tych natretow, ktorzy wszedzie gdzie sie da promuja rozne cudowne sposoby
    zarabiania w Internecie, a ktore tak naprawde sprowadzaja sie do systemow
    placacych np. 1/10 centa (!) za odebranie maila reklamowego lub klikniecie w
    jakis link. To rzeczywiscie strata czasu i nie dziwie sie, ze pierwsza
    reakcja na mojego posta byla taka sama. "No bo przeciez jak mozna zarobic
    cos w Sieci, to musi byc jakis nowy spamer, co on tu nam grupy zasmieca!"
    Tak wiec jeszcze raz przepraszam za to, ze zostalem zle odebrany, mam
    nadzieje ze nie z mojej winy.

    A zeby cos oceniac trzeba to choc troche poznac, czyz nie? Powtorze wiec
    krotko - to dziala. Na stronce jest moj pierwszy czek, ktory dostalem po
    dwoch tygodniach, potem bylo coraz lepiej w zaleznosci od zaangazowania
    (CZASU, nie wlasnych pieniedzy - rejestracja jest darmowa). Trzeba jednak
    dobrze znac angielski i miec staly dostep do Internetu, poczytac zasady
    dzialania, regulaminy itp.- na mojej stronce jest tylko podstawowy, zwiezly
    opis. Po prostu chcialem sie podzielic z tymi, ktorzy sa otwarci na nowosci
    i chca poswiecic troche swojego CZASU (nie pieniedzy !!!). Na poczatku bylem
    takze oporny i raczej negatywnie nastawiony, ale po pierwszej wyplacie
    zmienilem zdanie :-))). Tak wiec dla tych, co chca sprobowac -
    http://tinyurl.com/bnt2c. Jesli to co pisze jest wciaz odbierane jako wredny
    spam, to przepraszam, juz sie nie bede odzywal. Pozdrawiam wszystkich
    grupowiczow.

    adamlm at poczta.onet.pl