PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA na wizie turystycznej

  • 1. Data: 2002-10-28 18:33:23
    Temat: Praca w USA na wizie turystycznej
    Od: "Dorota Zawadzka" <D...@i...pl>

    Czesc, czy ktos ma w tym zakresie jakies doswiadczenia? Czy i gdzie warto
    pojechac na poczatek, znajac w miare jezyk? A moze ktos moze mi polecic
    jakas ciekawa stronke???
    Bede wdziaczna za odpowiedz.....

  • 2. Data: 2002-10-28 18:58:43
    Temat: Re: Praca w USA na wizie turystycznej
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <apjvti$lie$1@info.cyf-kr.edu.pl> Dorota Zawadzka napisał(a):
    > Czesc, czy ktos ma w tym zakresie jakies doswiadczenia? Czy i gdzie warto
    > pojechac na poczatek, znajac w miare jezyk? A moze ktos moze mi polecic
    > jakas ciekawa stronke???
    > Bede wdziaczna za odpowiedz.....

    Tylko na czarno - pojechać i kombinować na miejscu.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2002-10-28 19:14:43
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Dorota Zawadzka" <D...@i...pl> wrote in news:apjvti$lie$1
    @info.cyf-kr.edu.pl:

    > Czesc, czy ktos ma w tym zakresie jakies doswiadczenia? Czy i gdzie warto
    > pojechac na poczatek, znajac w miare jezyk?

    W McDonaldzie na wize tur. nie przyjmuja, a w specjalizacjach "drywall", "siding" i
    "sanding" angielski jest niepotrzebny :-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-10-28 21:48:04
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Dorota Zawadzka" <D...@i...pl> writes:

    > Czesc, czy ktos ma w tym zakresie jakies doswiadczenia? Czy i gdzie warto
    > pojechac na poczatek, znajac w miare jezyk? A moze ktos moze mi polecic
    > jakas ciekawa stronke???

    zdajesz sobie sprawe z tego, ze wiza turystyczna nie pozwala ci na
    legalna prace, a wrazie jak cie zlapia na tym to eksmituja do kraju
    natychmiast i masz zakaz wjazdu do usa na nastepne 10 lat?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2002-10-29 04:35:46
    Temat: www.bazarynka.com___: Praca w USA na wizie turystycznej
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Na stronie www.bazarynka.com
    jest wiele ofert pracy.

    Znacznie trudniej jest znalesc prace facetowi. Czesto potrzebne sa dokumenty
    Dziewczyny najczesciej opiekuja sie dziecmi a tam nikt nic nie sprawdza.

    Pozdrowienia
    Andrzej