PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop i plan urlopow

  • 1. Data: 2002-10-28 18:32:05
    Temat: Urlop i plan urlopow
    Od: "Wiesław Dziamski" <w...@e...teleton.pl>

    Witam!

    Mam taki problem. Skonczylem studia w zeszlym roku i od listopada 2001 r.
    pracuje w budzetowce ;)
    Nowy prezes zazadal planu urlopow od pracownikow. Mi od listopada 2002 r.
    bedzie przyslugiwaly dodatkowe 10 dni urlopu. Bo jak wiadomo po pol roku
    otrzymalem tez 10. Wykorzystalem do tej pory 6 dni. I chcialbym 2 dni urlopu
    tegorocznego wykorzystac 2 i 3 stycznia 2003. Szefostwo sie burzy ze urlop
    za dany rok mozna wykorzystac tylko w danym roku. Jak to jest?

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 2. Data: 2002-10-28 19:10:16
    Temat: Re: Urlop i plan urlopow
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wiesław Dziamski" <w...@e...teleton.pl> napisał w
    wiadomości news:apjvgo$7ld$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    : Witam!
    :
[...]

    Urlop nalezy wykorzystać zgodnie z planem urlopów, i jesli nie ujęto
    Twojego urlopu w tym roku, usisz wykorzystać go w pierwszym kwrtale
    drugiego.
    Pozdrawiam Monika