PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Opolu

  • 1. Data: 2010-04-13 06:02:35
    Temat: Praca w Opolu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Przyklad pracy jaką mozna dostac w Opolu - na zasadzie dobrze, że jest
    cokolwiek -

    Oferta ważna od 2010-04-08 do 2010-04-22

    STRASZY SPECJALISTA w Zarządzie Dróg Wojewodzkich
    OFERTA KONKURSOWA
    Wykształcenie: WYŻSZE MGR
    Staż pracy: min. 5 LAT

    Umiejętności/Uprawnienia:
    WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE,
    BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ,
    USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH I RACHUNKOWOŚCI, KODEKSU PRACY,
    POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO,
    BIEGłA OBSŁUGA KOMPUTERA, W SZCZEGóLNOśCI POWER POINT, EXCEL, ACCESS
    PRAWO JAZDY KAT. B,

    Zmianowość: JEDNOZMIANOWA (7:00 - 15:30)
    Rodzaj umowy: UMOWA NA CZAS OKREŚLONY
    (1 WOLNE MIEJSCE ZATRUDNIENIA)

    Stawka: 1.000 ZŁ BRUTTO

    AKTUALNE DO: 22.04.2010

    Nazwa i adres pracodawcy:
    ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
    UL. OLESKA 127, 45-231 OPOLE

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

  • 2. Data: 2010-04-13 07:32:29
    Temat: Re: Praca w Opolu
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości

    > Przyklad pracy jaką mozna dostac w Opolu - na zasadzie dobrze, że jest
    > cokolwiek -
    > Oferta ważna od 2010-04-08 do 2010-04-22
    > STRASZY SPECJALISTA w Zarządzie Dróg Wojewodzkich

    I rzeczywiście, oferta straszy! ;-)

> [...]
    > BIEGłA OBSŁUGA KOMPUTERA, W SZCZEGóLNOśCI POWER POINT, EXCEL, ACCESS
    > PRAWO JAZDY KAT. B,
    > Zmianowość: JEDNOZMIANOWA (7:00 - 15:30)

    Jak to rozumieć? ;-)

    1. Reszta "pod stołem".
    2. Stawka tygodniowa 1000zł.
    3. Pomyłka: powinno być 1000EUR

    ?

    > AKTUALNE DO: 22.04.2010
    > Nazwa i adres pracodawcy:
    > ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
    > UL. OLESKA 127, 45-231 OPOLE

    Ciekawe ile zarabia dyrektor...

    2500 brutto ?

    j.

  • 3. Data: 2010-04-13 09:36:06
    Od: Olo <o...@p...fml>

    W dniu 2010-04-13 09:32, jcm pisze:

    > Ciekawe ile zarabia dyrektor...
    >
    > 2500 brutto ?
    Ciekawe ile młodszy specjalista - 600zl?
    zwykły pracownik - 300zl?
    pomocnik - 0zl?

  • 4. Data: 2010-04-13 11:57:15
    Od: beezle <b...@o...pl>

    > Stawka: 1.000 ZŁ BRUTTO
    >
    > AKTUALNE DO: 22.04.2010
    >
    > Nazwa i adres pracodawcy:
    > ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
    > UL. OLESKA 127, 45-231 OPOLE

    Masz jakiś link do tego? Bo aż nie wierzę... tzn. trochę wierzę, ale chcę
    się podzielić ze znajomymi :P.
    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-13 13:54:57
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "beezle" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz jakiś link do tego? Bo aż nie wierzę... tzn. trochę wierzę, ale chcę
    > się podzielić ze znajomymi :P.

    Ale się podniecacie, jakby było czym.
    Stanowiska urzędnicze i wszystko co z nimi jest związane to jest całkiem inny,
    równoległy świat i nie można tego mierzyć normalną ludzką miarą z tego świata.
    Tam rządzą inne prawa fizyki i matematyki, bo jak inaczej można wytłumaczyć
    zjawisko, że jakiś urząd pracuje pilnie do 15 a już o 15:01 jest pusty parking?
    To się da tylko teleportacją wyjaśnić.
    Albo urzędnik zarabia 1200 zł brutto a buduje właśnie dom z oszczędności?

    --
    andreas

  • 6. Data: 2010-04-13 15:26:30
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 15:01 jest pusty parking? To się da tylko teleportacją wyjaśnić.
    > Albo urzędnik zarabia 1200 zł brutto a buduje właśnie dom z oszczędności?

    Część prawdy w tym co piszesz, jest.

    Są urzędnicy i "urzędnicy".
    Jedni harują jak mrówy za grosze, często po godzinach, inni natomiast "spijają
    śmietankę".
    Zależy od konkretnej instytucji, stanowiska, lokalizacji, układów itp...

    Podstawa wynagrodzenia szeregowych pracowników w urzędach nie jest niska, ale
    należy wspomnieć o dodatkach (premia kwartalna, trzynastka, wysługa lat, służba
    cywilna...).

    No i poczucie stabilności zatrudnienia w porównaniu do pracy u "prywaciarza" też
    ma znaczenie.

    Ale jakby nie patrzeć, oferowane 1000zł to wielka przesada, nawet jak dla osoby
    bez doświadczenia, (choć tutaj wymagają 5 lat).

    Dodam jeszcze, że zasady rekrutacji w urzędach państwowych są wzięte z kosmosu.
    Zazwyczaj wielką wagę przywiązuje się do wymogów formalnych. Np. gdzieś zabrakło
    parafki i ofertę kandydata odrzucają.

    j.

  • 7. Data: 2010-04-13 15:28:31
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości news:hq22k7

    > Podstawa wynagrodzenia szeregowych pracowników w urzędach nie jest
    > niska, ale należy wspomnieć o dodatkach (premia kwartalna, trzynastka,
    > wysługa lat, służba cywilna...).

    Miało być: "jest niska"

  • 8. Data: 2010-04-13 16:57:40
    Od: "B.A.N." <n...@t...pl>

    no ale nie 1000 :) 1317 brutto to placa minimalna przeciez, starszy
    specjalista powinien brac ciut wiecej (nawet przy zalozeniu ze minimalna
    dostanie mlodszy, a zwykle jest to ciut wiecej)

    wiec jesli to placa netto to przy 1200-1300 juz bym sie nie dziwil, 1000
    troche malo - jesli zas brutto to niezgodnie z prawem wiec odpada w
    panstwowym urzedzie i albo niepelny etat albo pomylka

    Tak czy siak w porownaniu z wymaganiami smieszna oferta :)

    pzdr

  • 9. Data: 2010-04-13 17:43:31
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "B.A.N." <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzedzie i albo niepelny etat albo pomylka
    > Tak czy siak w porownaniu z wymaganiami smieszna oferta :)

    Skoro niezgodne z prawem (pełny etat?), to złożyć skargę.

  • 10. Data: 2010-04-13 17:47:38
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

> [...]
    > urzedzie i albo niepelny etat albo pomylka
    > Tak czy siak w porownaniu z wymaganiami smieszna oferta :)

    Samo określenie stanowiska jako: "starszy specjalista", zobowiązuje.
    Przynajmniej do tego, żeby skromne wynagrodzenie wynosiło przynajmniej średnią
    krajową.

    j.