PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Opolu

  • 11. Data: 2010-04-13 20:30:02
    Temat: Re: Praca w Opolu
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 13-04-2010 o 09:02:35 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > STRASZY SPECJALISTA w Zarządzie Dróg Wojewodzkich
    > OFERTA KONKURSOWA
    > Wykształcenie: WYŻSZE MGR
    > Staż pracy: min. 5 LAT
    >
    > Umiejętności/Uprawnienia:
    > WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE,
    > BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ,
    > USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH I RACHUNKOWOŚCI, KODEKSU PRACY,
    > POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO,
    > BIEGłA OBSŁUGA KOMPUTERA, W SZCZEGóLNOśCI POWER POINT, EXCEL, ACCESS
    > PRAWO JAZDY KAT. B,
    >
    > Zmianowość: JEDNOZMIANOWA (7:00 - 15:30)

    Wydaje mi się, że chodzi o to żeby nikt się nie zgłosił i wtedy mają wolną
    rękę w zatrudnieniu kogoś z rodziny z całkowitym brakiem doświadczenia, bo
    przecież nikogo lepszego nie znaleźli.

    To mi przypomina ofertę typu: przyjmę kucharza ze znajomością języka
    chińskiego.
    Po pół roku wiszenia oferty w urzędzie pracy można wystąpić o pozwolenie o
    pracę dla jakiegoś imigranta :)
    p.s. Poprawcie mnie jeżeli się nie mylę

    --
    Scowron

  • 12. Data: 2010-04-13 20:40:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 13:57:15 +0200, beezle napisał(a):

    > Masz jakiś link do tego? Bo aż nie wierzę... tzn. trochę wierzę, ale chcę
    > się podzielić ze znajomymi :P.

    http://www.bip.opole.uw.gov.pl/index.php?menu_id=230

    inne są, tego nie widzę...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php

  • 13. Data: 2010-04-13 21:53:34
    Od: "B.A.N." <n...@t...pl>

    mylisz sie - na KAŻDĄ prace (zwlaszcza w panstwowych urzedach) zglaszaja sie
    SETKI chetnych (nieraz bylem na rekrutacjach to wiem)
    natomiast co do checi "zatrudnienia swoich" to i owszem prawdopodobna wersja
    z tym ze ... nie ma opcji zeby NIKT sie nie zglosil (nawet za polowe tego,
    co ja mowie nawet za darmo ktos sie zglosi:)

    pzdr

  • 14. Data: 2010-04-14 05:35:03
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2010-04-13 23:53, B.A.N. pisze:
    > mylisz sie - na KAŻDĄ prace (zwlaszcza w panstwowych urzedach) zglaszaja sie
    > SETKI chetnych (nieraz bylem na rekrutacjach to wiem)

    Mylisz się.

    http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_
    zdwop&id_dzi=12&lad=a&id_men=53

    dodana 2010-03-10 (żeby nie było, że stare)

    "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono
    kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg
    Wojewódzkich w Opolu ze wzglądu na brak kandydatów."

    dodana 2010-03-26
    "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono
    kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg
    Wojewódzkich w Opolu ze względu na brak kandydatów."

    dodana 2010-04-13
    "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono
    kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg
    Wojewódzkich w Opolu ze względu na brak kandydatów."

    I przy okazji.
    W tych ofertach
    http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_
    zdwop&id_dzi=12&lad=a&id_men=51
    nie ma podanych wynagrodzeń.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2010-04-14 06:11:31
    Od: beezle <b...@o...pl>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 22:40:54 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > http://www.bip.opole.uw.gov.pl/index.php?menu_id=230
    >
    > inne są, tego nie widzę...

    Właśnie to mnie zaciekawiło. Sprawdzałem i dlatego prosiłem o link w
    celu uwiarygodnienia oferty :D. Rozumiem, że z tego BIP'u 'wytargałeś'
    to ogłoszenie :P ?
    --
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-04-14 06:55:12
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > BIEGłA OBSŁUGA KOMPUTERA, W SZCZEGóLNOśCI POWER POINT, EXCEL, ACCESS
    > PRAWO JAZDY KAT. B,
    >
    > Zmianowość: JEDNOZMIANOWA (7:00 - 15:30)

    Może to naiwnośc i moje życzeniowe myślenie, ale sądzę po prostu, że to
    pomyłka i ktoś napisał jedno zero za mało. Ewentualnie sposób selekcji, bo
    ci co trzeba to już wiedzą, że jest za mało o jedno zero.

  • 17. Data: 2010-04-14 07:34:59
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu ze

    Tzn. możliwe, że byli kandydaci, ale żaden z nich nie spełnił wymogów
    formalnych, np.:

    - nie załączył kopii dowodu osobistego, bo właśnie zgubił, a kopia paszportu
    została odrzucona.

    - zapomniał postawić parafki na CV.

    - kandydat legitymuje się wykształceniem wyższym, ale nie ekonomicznym, dlatego
    mimo przepracowania kilkunastu lat na podobnym stanowisku nie spełnił wymagań
    formalnych.

    j.

  • 18. Data: 2010-04-14 07:40:40
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "B.A.N." <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wersja z tym ze ... nie ma opcji zeby NIKT sie nie zglosil (nawet za
    > polowe tego, co ja mowie nawet za darmo ktos sie zglosi:)

    Jak wyżej pisałem, mimo pozornej nieatrakcyjności, praca/służba w urzędach
    państwowych ceniona jest za:

    - stabilność zatrudnienia i względne bezpieczeństwo socjalne

    - jasną ścieżkę kariery i wynagrodzenia

    - innych "możliwości" ;-),

    nawet jeśli podstawa wynagrodzenia wydaje się być żałośnie niska na początku.

  • 19. Data: 2010-04-14 08:39:46
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2010-04-14 09:34, jcm pisze:
    > Tzn. możliwe, że byli kandydaci, ale żaden z nich nie spełnił wymogów
    > formalnych

    Nie.
    Tam jest wyraźne rozróżnienie, które "nabory" zakończyły się ze względów
    formalnych, a które ze względu na brak kandydatów.
    Specjalnie wybrałem te drugie.
    Zresztą sam poklikaj i się przekonaj.

    Pozdrawiam
    Piotr