PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Anglii dla 17latka, PILNE

  • 1. Data: 2007-04-30 15:09:36
    Temat: Praca w Anglii dla 17latka, PILNE
    Od: p...@g...com

    Witam wszystkich bardzo serdecznie!!

    Wybieram sie w tym roku do Anglii na wakacje. Czy jestescie mi stanie
    powiedziec jaka jest stawka dla 17 latka, czy duzo jest pracy dla osob
    w tymze wieku oraz jaka prace moze wykonywac w Anglii mlodocianin w
    tymze wieku. Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie pomocne odpowiedzi :)

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-04-30 22:51:31
    Temat: Re: Praca w Anglii dla 17latka, PILNE
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    p...@g...com <p...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > w tymze wieku oraz jaka prace moze wykonywac w Anglii mlodocianin w
    > tymze wieku. Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie pomocne odpowiedzi :)

    stawka jest nizsza
    bez angielskiego nie ma co jechac
    i przydało by sie nauczyc używać googla.. potem bedzie trudniej

    The main (adult) rate applies to workers aged 22 and over and is currently ?5.35 per
    hour.
    The NMW development rate is currently ?4.45 an hour.
    The development rate applies to 18 to 21-year-olds but may also apply to workers aged
    22 and over during the first six months in new employment, who are receiving
    accredited training. For the training to apply there must be a written agreement
    between the worker and the employer, specifying that the worker will attend training
    on at least 26 days during the first six months of employment.
    The third NMW rate applies to 16 to 17-year-old workers who are above school leaving
    age. It is currently ?3.30 per hour. Apprentices under the age of 19 are not entitled
    to the NMW and apprentices over 19 are exempt in their first year.

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2007-04-30 22:53:28
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    <piotrek.morawski@...

    >Wybieram sie w tym roku do Anglii na wakacje.

    Nie bedziesz pierwszy...

    >Czy jestescie mi stanie
    > powiedziec jaka jest stawka dla 17 latka

    google

    >czy duzo jest pracy dla osob
    >w tymze wieku

    google, fora

    >jaka prace moze wykonywac w Anglii mlodocianin w
    > tymze wieku

    kazda ?

    > Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie pomocne odpowiedzi

    prosze
    hint: alt.pl.emigracja.londyn

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2007-05-01 07:24:41
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    widzę, że co poniektórym kolegom z kalisza się nudzi.
    masz dziś wolne, idź na spacer a nie głupiej przy komputerze

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 5. Data: 2007-05-01 08:18:38
    Od: Marek <m...@o...pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    > w tymze wieku oraz jaka prace moze wykonywac w Anglii mlodocianin w
    > tymze wieku. Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie pomocne odpowiedzi :)

    Moj znajomy w twoim wieku wyjechal do UK i obciagal starszym faceta. Serio.
    Niezle na tym zarabial. Jesli masz predyspozycje sproboj

  • 6. Data: 2007-05-01 13:09:09
    Od: Marek <m...@o...pl>

    grom@x pisze:
    > widzę, że co poniektórym kolegom z kalisza się nudzi.
    > masz dziś wolne, idź na spacer a nie głupiej przy komputerze

    Podobna zadna praca nie hanbi.
    Moze dla Ciebie (dla mnie napewno) ssanie jakiemu facetowi fiuta jest
    obrzydliwe ale nie znaczy, ze dla kazdego. Jesli ktos nie ma oporow,
    jest mlodym chlopcem to moze w ten sposob szybko sporo kasy zarobic.

    Praca obrzydliwa i ponizajaca, a mycie po kims garow to niby nie ?

  • 7. Data: 2007-05-01 13:16:55
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Marek pisze:

    > Praca obrzydliwa i ponizajaca, a mycie po kims garow to niby nie ?

    nie wiem jak ty ale ja bym wolał myć myć gary.

  • 8. Data: 2007-05-01 14:00:46
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > nie wiem jak ty ale ja bym wolał myć myć gary.
    Tylko, ze on zarabial na tym 5-15tys funtow/miesiac a ty ile zarobisz
    zmywajac gary ?

  • 9. Data: 2007-05-01 14:16:32
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Marek pisze:

    > Tylko, ze on zarabial na tym 5-15tys funtow/miesiac a ty ile zarobisz
    > zmywajac gary ?

    po pierwsze nie zmywam garów.
    po drugie nawet sie nie wybieram do Anglii - no chyba że pozwiedzać
    po trzecie pieniądze to nie wszystko,
    po czwarte żadna praca nie hańbi poza sprzedawaniem siebie

    p.s i niemów mi że takie coś nie ma wpływu na psychikę i późniejsze
    życie młodego człowieka

  • 10. Data: 2007-05-01 14:27:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-05-01 16:16, Tomek pisze:

    > p.s i niemów mi że takie coś nie ma wpływu na psychikę i późniejsze
    > życie młodego człowieka

    Ktoś kto na taką pracę się decyduje musi mieć juz tak zrytą psychikę że
    nic mu już bardziej nie zaszkodzi. Jak to drzewiej mawiano: k..wa to nie
    zawód, k..wa to charakter.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl