PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Praca przez internet, i opinie. › Re: Praca przez internet, i opinie.
    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca przez internet, i opinie.
    Date: 26 Mar 2006 07:19:38 -0800

    Kurcze, ciekawe to co piszecie...
    Nie wiedzialem ze ten system ma taki negatywny odbiór. hmmm
    interesujace.

    Ale skoro kasa wplywa na moje konto to cos w tym musi chyba byc :)
    Czyz nie?
    Jak dla mnie WinMLM to jest sprzedawanie pracy i calkiem dobrze sie
    to sprawdza-
    jest na to popyt.

    PS. Wcale nie uwazam, ze jest to nabijanie w butelke. Zeby stracic
    na tym interesie trzeba byc kompletna ofiara losu... Poza tym jak
    sie stosujesz do wszystkich instrukcji to jest praktycznie niemozliwe
    zeby nie zarobic.