PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość... › Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a
    przyszłość...
    Date: Mon, 5 Jun 2006 13:23:39 +0200

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:e613b6$94k$1@news.onet.pl...

    > daj se na początku spokój ze zleceniami, idź na studia dzienne (jak cię
    > stać oczywiście), a zleceń bież tyle ile możesz zrobić w weekendy i w
    > czasie wolnym.

    Tak, a po 5 latach bedzie kolejnym bezrobotnym magistrem z minimalnym
    weekendowym doswiadczeniem i bezuzytecznym papierem. Michal, idz na zaoczne,
    i rob tyle projektow, ile sie da. Zarabiaj, buduj portfolio, odkladaj kaske
    na wyjazd do normalnego kraju, inwestuj w siebie. Nie istotne, czy bedziesz
    mial papier studiow zaocznych czy dziennych, kazdy bedzie patrzyl na
    doswiadczenie i projekty ktore wykonales, a nie na to, czy spales na
    wykladach jak polowa dzisiejszych 'informatykow' po studiach.
    Pozdro
    /p