PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na czarno - bez zapłaty

  • 1. Data: 2004-02-27 16:16:17
    Temat: Praca na czarno - bez zapłaty
    Od: "Stefan Tórz" <f...@i...pl>

    Mój kolega pracował na czarno przez całe lato.
    Pracodawca mu nie zapłacił. Co robić?

  • 2. Data: 2004-03-01 20:05:58
    Temat: Re: Praca na czarno - bez zapłaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004 17:16:17 +0100, "Stefan Tórz" <f...@i...pl>
    wrote:

    >Mój kolega pracował na czarno przez całe lato.
    >Pracodawca mu nie zapłacił. Co robić?
    Myśleć. Przed szkodą.
    A po szkodzie iść do PIP i prosić o pomoc.
    Można też odwiedzić pracodawcę większą ekipą.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-03-01 20:22:54
    Od: Nathas <n...@o...pl>

    Stefan Tórz <f...@i...pl> napisał:

    > Mój kolega pracowa? na czarno przez ca?e lato.
    > Pracodawca mu nie zap?aci?. Co robiae?

    Hmm.. postraszyc pracodawce? Wywiezc do lasu? Pobic?
    Rozwiazan zgodnych z prawem w tej sytuacji nie widze ;>

    pozdr
    Nathas.

    --
    "Jeżeli w coś się nie wierzy to trudno to zobaczyć nawet gdy ma się to tuż
    przed oczami"

  • 4. Data: 2004-03-01 21:19:24
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-03-01 21:05, Użytkownik WAM napisał:

    > Można też odwiedzić pracodawcę większą ekipą.

    wg mnie to jest jedyny sposób - wziąć paru kumpli, niech założą dresy i
    jakieś łańcuchy na szyję

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2004-03-02 11:50:53
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik Stefan Tórz napisał:

    > Mój kolega pracował na czarno przez całe lato.
    > Pracodawca mu nie zapłacił. Co robić?

    Nie masz papieru - nie masz płacy...

    Pozdrawiam
    Rafał