PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działolność społeczna w cv

  • 1. Data: 2004-02-27 14:02:29
    Temat: Działolność społeczna w cv
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Hej,
    Tak się zastanawiam nad wtrąceniem 3 groszy do cv w sprawie mojej
    działalności społecznej. No i właśnie mam dylemat czy warto.
    Plus - pokaże "przyszłemu" pracodawcy że jestem aktywna, obrotna etc..
    Minus - może zinterpretować, że nie jestem w pełni dyspozycyjna bo ma "inne"
    sprawy na głowie.

    Co myślicie na ten temat? Warto, czy raczej darować sobie?

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 2. Data: 2004-02-27 17:03:59
    Temat: Re: Działolność społeczna w cv
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Katarzyna Sokół w news:c1nijk$40f$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> [...]
    > obrotna etc..
    > Minus - może zinterpretować, że nie jestem w pełni
    > dyspozycyjna bo ma "inne" sprawy na głowie.

    Ja mysle, ze jedni uznaja to za plus, a inni za minus :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 3. Data: 2004-02-27 17:42:00
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:c1nijk$40f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    "inne"
    > sprawy na głowie.
    >
    > Co myślicie na ten temat? Warto, czy raczej darować sobie?

    Moim zdaniem to zawsze zadziała na plus. Pokazujesz w ten sposób, że jesteś
    aktywna, a także, że potrafisz poświęcać swój czas dla idei, a nie tylko dla
    pieniędzy.

    --
    mangha

    Smile. Or simply: ivory.
    Good night. Plug disconnected.
    Some flowers in the first month
    Then just: Earth.

  • 4. Data: 2004-02-27 18:24:19
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    mangha w news:c1nvl0$o0v$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Moim zdaniem to zawsze zadziała na plus.

    Zawsze? :-) Ludzie musieliby byc identyczni ;-)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-28 09:38:04
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał
    > Zawsze? :-) Ludzie musieliby byc identyczni ;-)
    pl.soc.filozofia
    ;)

  • 6. Data: 2004-02-28 16:34:03
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "mangha" <R...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> napisał w
    (,,,)

> [...]
    jesteś
    > aktywna, a także, że potrafisz poświęcać swój czas dla idei, a nie tylko

    Nie, zalezy co oprocz tej dzialalnosci znajduje sie w CV.
    Widuje CV pelne roznych spraw pozazawodowych, sprawiaja wrazenie po prostu
    zasmiecionych.
    Co nie znaczy, ze nie warto wpisywac takich rzeczy, tylko wszystko w
    rozsadnych proporcjach i granicach... zauwaz, ze nie po to i nie z tego
    powodu masz byc zatrudnion / y

  • 7. Data: 2004-02-28 19:38:06
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    mangha w news:c1pnln$ml2$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > pl.soc.filozofia ;)

    Tak... w podstawowce wyzywali mnie od filozofow, w szkole sredniej rowniez
    i jak widac nic sie nie zmienilo ;-) Tyle tylko, ze moim zdaniem tak jak i
    wtedy, tak i teraz jest to przesada :-)
    Jesli wiesz, ze nie zawsze, a mimo to piszesz, ze zawsze... to ja nie
    rozumiem dlaczego swiadomie wprowadzasz innych w blad ;-) Jesli naprawde
    uwazasz, ze zawsze to ja pozwole sobie nie zgodzic z Toba :-) Powod podalem
    wyzej.

    I to nie jest jakas taka "filozofia" - takie sa realia. Odpowiedz na to czy
    warto zamieszczac w CV informacje o dzialalnosci spolecznej, czy tez nie,
    uzalezniona jest glownie od tego czym jeszcze sie dysponuje. Z postu Kasi
    wynika, ze chodzi jej o oplacalnosc pod katem tego jak taki wpis moze
    zostac odebrany. Na takie pytanie odpowiedziec sie nie da, poniewaz ludzie
    sa rozni. Dla jednych bedzie to wada, a dla innych zaleta. Ty napisalas, ze
    zawsze bedzie to dzialac na plus, a moim zdaniem jest to nierealne. To jak
    dzialalnosc spoleczna zostanie oceniona zalezy od tego na jakiego czlowieka
    sie trafi :-)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-02-28 19:57:48
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawsze bedzie to dzialac na plus, a moim zdaniem jest to nierealne. To jak
    > dzialalnosc spoleczna zostanie oceniona zalezy od tego na jakiego

    No pięknie, pięknie ;-)) Z filozofii należy się piątka ;-)) Ja natomiast,
    jak wielu ludzi, lubię używać słów "zawsze" i "nigdy" dla podkreślenia tego,
    co mówię. Oczywiście nie ma rzeczy niemożliwych i prawd absolutnych, więc
    słowo "zawsze" należy traktować również relatywnie. Może znaleźć się
    "wyjątek potwierddzający regułę", dla którego działalność społeczna będzie
    minusem. ALe w ogólnym rozrachunku - warto zamieszczać. Ja działam
    społecznie i piszę o tym w CV - często wywołuje to żywe zainteresowanie
    rozmówcy :)) Pozytywne :))

    --
    mangha
    "Wait," he says... ... do I look like a waiter?

  • 9. Data: 2004-02-28 20:35:35
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    mangha w news:c1qrsa$ngn$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > No pięknie, pięknie ;-)) Z filozofii należy się piątka ;-))

    Ale sie czepiles(as) ;-)

    > Ja natomiast, jak wielu ludzi, lubię używać słów "zawsze"
    > i "nigdy" dla podkreślenia tego, co mówię.

    Nie zawsze to co robi wiekszosc jest sluszne ;-)

    > Oczywiście nie ma rzeczy niemożliwych i prawd absolutnych,
    > więc słowo "zawsze" należy traktować również relatywnie.
    > Może znaleźć się "wyjątek potwierddzający regułę",

    Dobrze, ze ten wyjatek dales(as) w cudzyslowie, bo juz bym pisal, ze takich
    ludzi jest zbyt wielu, aby mowic o wyjatkach ;-)
    Tak sie zastanawiam... wiekszosci bedzie to obojetne, dla pewnej czesci
    bedzie to plus, a dla mniejszosci minus. Co powiesz na taka kolejnosc? :-)
    Tyle tylko, ze mozna miec takie szczescie, ze przez cale zycie bedzie sie
    trafiac glownie na tych z mniejszosci ;-)

    > ALe w ogólnym rozrachunku - warto zamieszczać.

    Nie wiem czy warto, ale ja bym wpisal :-)

    pozdrawiam