PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedawnienie skladek ZUS

  • 1. Data: 2004-02-27 08:54:20
    Temat: Przedawnienie skladek ZUS
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Witam !

    Czy ktos moze wie po jakim czasie przedawnia sie obowiazek placenia skladek
    ZUS ?
    Moj byly pracodawca nie zaplacil za mnie ani grosza za 2000 rok. Napisalem w
    tej sprawie pismo do ZUS w zeszlym roku - odpowiedzieli mi, ze toczy sie
    wobec niego postepowanie egzekucyjne. Minal rok a na moje konto nadal nic
    nie wplynelo.
    Jak dlugo ZUS (a moze komornik) moze egzekwowac taka zaleglosc ?
    Po jakim czasie przedawnia sie i nie mozliwosci egzekucji ?
    Co z tym okresem jesli chodzi o pozniejsze swidczenia emerytalno / rentowe ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Ender