PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek dla bezrobotnych?

  • 1. Data: 2004-02-27 10:42:34
    Temat: Zasiłek dla bezrobotnych?
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    Witam

    Ile obecnie wynosi zasiłek dla bezrobotnych?
    Gdzie mogę znaleźć ewentualne kalkulatory czy cuś...?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2004-02-27 13:49:06
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych?
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Ile obecnie wynosi zasiłek dla bezrobotnych?
    > Gdzie mogę znaleźć ewentualne kalkulatory czy cuś...?

    do konca lutego 503,20
    od marca 504,20

  • 3. Data: 2004-02-27 20:54:10
    Od: "Ada" <a...@p...onet.pl>

    > do konca lutego 503,20
    > od marca 504,20

    To zależy od stażu pracy. Podane przez Ciebie kwoty to najwyższa stawka.
    Najniższa (do 5-ciu lat stażu pracy) wynosi około 370 zł.

  • 4. Data: 2004-02-27 20:59:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > To zależy od stażu pracy. Podane przez Ciebie kwoty to najwyższa stawka.
    > Najniższa (do 5-ciu lat stażu pracy) wynosi około 370 zł.

    podalem PWZ czyli podst. wys. zasilku ;)
    zgadza sie jest kilka wysokosci, ale to juz moze policzyc kazdy
    lub zajrzec na http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=40
    1 :>

    Jean

  • 5. Data: 2004-03-01 13:46:45
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Ada" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To zależy od stażu pracy. Podane przez Ciebie kwoty to najwyższa stawka.
    > Najniższa (do 5-ciu lat stażu pracy) wynosi około 370 zł.

    Raczej średnia :)

    Bo osoby ze stażem >20 lat dostają 120 % kwoty powyższej.
    A staż <5 lat to 80 % PWZ...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski