PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrzebuję info o solidnych agencjach pośrednictwa pracy zagr.

  • 1. Data: 2004-02-27 13:25:26
    Temat: potrzebuję info o solidnych agencjach pośrednictwa pracy zagr.
    Od: "mahajana" <m...@g...pl>

    witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi polecić jakieś agencje pośredniczące w
    poszukiwaniu pracy za granicą? chodzi mi o takie które rzeczywiście pracują
    w sposób profesjonalny i solidny. być może ktoś z takich właśnie korzystał,
    jakie są wasze doświadczenia w tym temacie?
    Z góry dziekuję.

  • 2. Data: 2004-02-29 15:33:16
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    mahajana <m...@g...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
    wiadomości <c1ngg5$ma9$1@inews.gazeta.pl> datowanej pią 27. lutego 2004
    14:25:

    > witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi polecić jakieś agencje pośredniczące
    > w poszukiwaniu pracy za granicą? chodzi mi o takie które rzeczywiście
    > pracują w sposób profesjonalny i solidny.

    Polecam kontakt z wybranym przez Ciebie Centrum Informacji Zawodowej. Urzędy
    Pracy również powinny mieć takie informacje.

    Pozdrawiam,
    Woo.

    --
    = Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
    = = Każdy ma swoją."