PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na czarno.

  • 1. Data: 2002-11-06 02:16:14
    Temat: Praca na czarno.
    Od: "Jabol" <j...@i...pl>

    Witam.
    Mam taki problem jak wielu - nie mam pracy...
    A z czegos trzeba zyc, prawda?
    Do rzeczy - chcialbym wyjechac do Niemiec, Szwecji czy innej Holandii
    by popracowac tam fizycznie przez jakis czas. Problem w tym, ze nie znam za
    bardzo nikogo
    kto ma jakies kontakty, namiary, itp...
    A w gazetach pelno posrednikow co to zycza sobie kupe (jak dla bezrobotnego)
    forsy
    bez zadnych gwarancji... Moze ktos ma jakis pomysl gdzie mam "uderzyc" ew.
    zna kogos
    kto moze mi pomoc? Moze znajda sie jacys dobrzy ludzie wsrod Was i rzuca
    jakis link lub e-mail na cos
    co nie jest naciaganiem i jest sprawdzone....
    pozdrawiam
    Jabol
    PS. Nie mam zadnych PO i innych takich....

  • 2. Data: 2002-11-06 07:19:09
    Temat: Re: Praca na czarno.
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Załaduj konserwy w puszce i zupy w proszku do malucha i jedz z kolegą.
    Oczywiście musi to byc jakaś ciepła pora roku i obydwaj musicie coś umiec i sie jakos
    dogadywać w
    europejskich jezykach.

    mer

  • 3. Data: 2002-11-07 11:42:08
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik mer <b...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqao1f$ibn$...@n...onet.pl...
    > Załaduj konserwy w puszce i zupy w proszku do malucha i jedz z kolegą.

    A z koleżanką taka zupę też można zjeść?

  • 4. Data: 2002-11-07 16:10:18
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    "Rafal" <?@?.?> wrote in message news:aqdjb5$4f2$1@news2.tpi.pl...

    > Użytkownik mer <b...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aqao1f$ibn$...@n...onet.pl...
    >
    > A z koleżanką taka zupę też można zjeść?

    Mozna, mozna z tym ze jak po 3 tyg. nie bedzie zadnego sluchu o pracy, to
    pozalujesz ze ja ze soba zabrales :-)

    pzdr.