PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zgubione swiadectwo pracy...

  • 1. Data: 2002-11-05 19:12:07
    Temat: Zgubione swiadectwo pracy...
    Od: d...@i...pl

    Witam

    Spotkala mnie glupia sytuacja, nie moge sie doszukac swidectwa pracy z
    mojej poprzedniej pracy...
    Tamta firma nie istnieje (wlasciwie istnieje ale jako inna firma, co na
    jedno chyba wychodzi).

    Czy ktos moglby mi poradzic co zrobic w tej sytuacji?
    Nie ukrywam, ze swiadectwo jest mi potrzebne... A ze burak jestem to nikt niem
    usi mi powtazac...

    Z gory dziekuje
    dwapiki

  • 2. Data: 2002-11-05 21:11:12
    Temat: Re: Zgubione swiadectwo pracy...
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Spotkala mnie glupia sytuacja, nie moge sie doszukac swidectwa pracy z
    > mojej poprzedniej pracy...

    w takich sytuacjach prosi sie firme o wystawnienie duplikatu dokumentu

    > Tamta firma nie istnieje (wlasciwie istnieje ale jako inna firma, co na
    > jedno chyba wychodzi).

    no coz...... cozstaje Ci poprosic o duplikat w nowej firmie (byc moze tylko
    sie przeksztalcili i maja uprawnienia do wydania takich dokumentow) lub o
    informacje, gdzie znajduje sie archiwum dokumentow placowych firmy, ktora
    nie istnieje (moze ex pracodawca trzyma je "pod lozkiem", a moze mial biuro
    rachunkowe i tam zlozyl wszystko)..... musisz spytac

    > Czy ktos moglby mi poradzic co zrobic w tej sytuacji?
    > Nie ukrywam, ze swiadectwo jest mi potrzebne... A ze burak jestem to nikt
    niem
    > usi mi powtazac...

    burak to malo :)) roztrzepaniec do potegi n-tej :)) zaloz sobie teczke i tam
    zbieraj wszystkie te "smieci" :)))

  • 3. Data: 2002-11-06 06:56:44
    Od: d...@i...pl

> [...]
    > nie istnieje (moze ex pracodawca trzyma je "pod lozkiem", a moze mial biuro
    > rachunkowe i tam zlozyl wszystko)..... musisz spytac

    Archiwum firmy znajduje sie w Niemczech ;) Tam tez gdzies jest drugi oryginal
    swiadectwa. Polski pracodawca, jesli nawet ma stare pieczatki, to raczej nie
    bedzie sie kwapic do ich uzycia, bo i na jakiej podstawie.

    W wariancie pesymistycznym, co robic by uzyskac duplikat ewentualnie cos
    zastepczego?
    Teraz mam tylko ksero z akt osobowych ;)

    > burak to malo :)) roztrzepaniec do potegi n-tej :)) zaloz sobie teczke i tam
    > zbieraj wszystkie te "smieci" :)))

    Groteske sytuacji podkresla fakt, ze mam taka teczke ;)) I jest w niej
    wszystko oprocz tego nieszczesnego swiadectwa...

    pozdrawiam
    dwapiki

  • 4. Data: 2002-11-07 09:06:54
    Od: "GosiaZ" <e...@g...pl>

    <d...@i...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Groteske sytuacji podkresla fakt, ze mam taka teczke ;)) I jest w niej
    > wszystko oprocz tego nieszczesnego swiadectwa...

    Oj to faktycznie przykre.

    Daj znać jak sprawa sie wyjaśni ;)) i w jaki sposób zdobędziesz to
    świadectwo

    Pozdrawiam
    Gosia M-Z ;)))