PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na czarno. › Praca na czarno.
    From: "Jabol" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca na czarno.
    Date: Wed, 6 Nov 2002 03:16:14 +0100

    Witam.
    Mam taki problem jak wielu - nie mam pracy...
    A z czegos trzeba zyc, prawda?
    Do rzeczy - chcialbym wyjechac do Niemiec, Szwecji czy innej Holandii
    by popracowac tam fizycznie przez jakis czas. Problem w tym, ze nie znam za
    bardzo nikogo
    kto ma jakies kontakty, namiary, itp...
    A w gazetach pelno posrednikow co to zycza sobie kupe (jak dla bezrobotnego)
    forsy
    bez zadnych gwarancji... Moze ktos ma jakis pomysl gdzie mam "uderzyc" ew.
    zna kogos
    kto moze mi pomoc? Moze znajda sie jacys dobrzy ludzie wsrod Was i rzuca
    jakis link lub e-mail na cos
    co nie jest naciaganiem i jest sprawdzone....
    pozdrawiam
    Jabol
    PS. Nie mam zadnych PO i innych takich....