PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jest, brakuje rąk... za 800zł to ja się nie dziwie

  • 11. Data: 2006-03-30 19:21:09
    Temat: Re: Praca jest, brakuje r+AQU-k+ICY- za 800z+AUI- to ja si+ARk- nie dziwie
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik clockworkoi napisał:

    > Hahaha, optymista, albo fantasta;) BTW - znajoma sprzataczka pracujaca w
    > niejakim pucusiu - 500 zeta na reke na miech. To nawet nie jest juz
    > smieszne...
    > pozdr
    > /p

    pracuje po 8 godzin dziennie?

  • 12. Data: 2006-03-31 12:59:29
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > pracuje po 8 godzin dziennie?

    Obskakuje kilka pieter w biurowcu, co rowna sie x firm - 15 minut jej to
    raczej nie zajmuje, nie?;)

  • 13. Data: 2006-03-31 18:54:58
    Temat: Re: Praca jest, brakuje rąk... za 800zł to ja się nie dziwie
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownik PUP wciska czlowiekowi prace za 899 zł bruto wiedzac, ze ten ma
    > utrzymaniu cala kilkuosobowa rodzine i z tej legalnej pracy rodziny nie
    > utrzyma. Wciska, bo musi, choc wie, ze
    > ten pracuje na czarno za 2 razy tyle.
    > Bezrobotny zaś olewa te pracę bo pracuje na czarno i przychodzi do PUP
    > tylko po to "aby sie podpisać". I tutaj szok, bo dostaje ofertę pracy.
    > Krotkie zawahanie i szybka kalkulacja oplacalnosci, po czym odrzuca
    > ofertę. Wowczas panstwo polskie daje mu w dupe po raz kolejny: zawiesza go
    > na 3 miechy w prozni: bez statusu bezrobotnego, bez ubezpieczenia
    Masz racje. Minimalna krajowa to mit i kazdy o tym wie - poczynajac od rzadu
    po stolarzy. Rownie dobrze moglaby wynosic 1200 i tak wiele by to nie
    zmienilo.
    A co do biznesplanu tej firmy - niech spojrzy na Staszka Dobka - nadchodzi
    czas koreancow i nie mowie tu o nowych Chevroletach .......

    mw.