PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ilosc przepracowanych godzin/dzień ma wpływ na wydajność pracy?

  • 1. Data: 2006-03-28 19:07:51
    Temat: Czy ilosc przepracowanych godzin/dzień ma wpływ na wydajność pracy?
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Jakie są wasze doświadczenia w tym zakresie?
    Podzielcie sie uwagami, jak to jest w waszych firmach czy nakazują wam
    dłużej pracować, czy rozmawiacie z tym z przełożonymi itp.?

  • 2. Data: 2006-03-28 19:09:48
    Od: Maciej Friedel <m...@b...friedel.pl>

    On Tue, 28 Mar 2006 21:07:51 +0200 Tomasz wrote:

    > Jakie są wasze doświadczenia w tym zakresie?
    > Podzielcie sie uwagami, jak to jest w waszych firmach czy nakazują wam
    > dłużej pracować, czy rozmawiacie z tym z przełożonymi itp.?

    Chlopaki idzcie do domu zamiast spac bo sie powykrzywiacie na tych
    krzeslach ;)

    --
    Maciej Friedel <m...@f...pl> [MfI]
    TLC: 76673

  • 3. Data: 2006-03-28 19:13:09
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są wasze doświadczenia w tym zakresie?
    > Podzielcie sie uwagami, jak to jest w waszych firmach czy nakazują wam
    > dłużej pracować, czy rozmawiacie z tym z przełożonymi itp.?

    Ja akurat pracuje w nienormowanym czasie pracy wiec wazne aby cele zostaly
    wykonane.Pracodawcy w tym przypadku nie interesuje o ktorej przychodze i
    wychodze z pracy.

    pozdrawiam
    exit

  • 4. Data: 2006-03-28 19:16:37
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Masz cele na dzien czy np. na miesiac?
    W jakiej branzy pracujesz?

  • 5. Data: 2006-03-28 19:22:04
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    > Masz cele na dzien czy np. na miesiac?
    > W jakiej branzy pracujesz?

    cele sa kwartalne.Od 10 lat w branzy IT.
    pozdrawiam
    exit

    PS.przy odpowiadaniu na posty wycinaj niepotrzebne tresci i pisz pod
    cytatami,ulatwi to czytanie:-)

  • 6. Data: 2006-03-28 19:50:38
    Od: ten_on <y...@o...pl>

    On Tue, 28 Mar 2006 21:07:51 +0200, Tomasz Czupryński wrote:

    > Jakie są wasze doświadczenia w tym zakresie?
    > Podzielcie sie uwagami, jak to jest w waszych firmach czy nakazują wam
    > dłużej pracować, czy rozmawiacie z tym z przełożonymi itp.?

    Zapewne zależy od osoby. Ja np. lubię sobie siąść wieczorem w domu nad
    projektem i popracować do 2:00-3:00 z kubkiem gorącem herbaty na biurku.
    Nie lubię natomiast wcześnie wstawać i miałem w ostatnich miesiącach małe
    kłopoty ze znalezieniem odpowiednio elastycznej firmy. W zeszłym tygodniu
    miałem szczęście i dzisiaj podpisałem umowę :-) Można powiedzieć, że też
    mam nienormowany czas pracy - tak jak pisał exit wyżej - tylko że cele i
    rozliczenia raczej będą miesięczne. Jest to moja pierwsza praca "na
    etacie", więc narazie większych doświadczeń nie mam, w każdym razie mogę
    przychodzić i wychodzić z biura kiedy chcę, bo liczy się co i jak jest
    zrobione a nie kiedy ;-)