PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny! › Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
  • Data: 2005-12-19 10:46:43
    Temat: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Emika_mk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > PROGRAMIE21. A
    > post
    >
    > Ale z ciebie glupia cipa....
    >
    > sz.

    Ta wiadomość mówi sama za siebie jaką kulturę osobista ma osoba pod nią sie
    podpisująca. Współczuje twojej matce i ojcu, że ciebie tak wychowali i będą
    musieli sie z tobą użerać do swojej śmierci. Chyba, że jestes dla nich słodkim
    synusiem a tak naprawde dżemie w tobie kawał chama. Ale to pozostawiam do
    rozgryzienia twojej dziewczynie (juz jej współczuje).

    pozdr,
    Emy