PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny! › Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
  • Data: 2005-12-19 10:53:01
    Temat: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Od: "Emika_mk" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Emika_mk napisał(a):

    > Nie podpisuję swoich postów właśnie z uwagi na takich spamerów jak ty,
    > to że mój post jest nieważny dla ciebie i tobie podobnych łowców adresów
    > tylko mnie cieszy.
    > Twój list jest spamem, nie interesuje mnie co chcesz sprzedać: kolejną
    > piramidke, akcję spamerską itd, wysylając spam naruszasz prawo,
    > oszukując ludzi również.
    >
    > --
    > Paweł

    Skoro Ciebie to nie interesuje to czemu tak się czepiasz. Daj innym czegoś w
    zyciu spróbować, przeciaz ja tych ludzi nie okradam. Nie karzę im klikać w
    banery czy wysyłać jakieś głupie ankiety. Każdy z moich ludzi pracuje na swoje
    konto, nie pobieram od nich zadnych prowizji czy opłat. Mogą zrezygnować w
    chwili, gdy uznaja to za stosowne i ja im tego nie mam za złe.
    Spamu ludziom nie wysyłam bo sama się wsciekam, gdy zawalaja mi skrzynkę. ;)

    Pozdrawiam
    Emilia