PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny! › Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
  • Data: 2005-12-19 15:07:09
    Temat: Re: Praca dorywcza w domu. 30-dniowy okres próbny!
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Emika_mk [19 Dec 2005 11:53:01 +0100]:

    > Skoro Ciebie to nie interesuje to czemu tak się czepiasz.

    Bo my tu ogólnie nie lubimy naciągaczy. Uraz taki.

    > Daj innym czegoś w zyciu spróbować

    Nom. Po programie21 może jakieś złamanie ręki a zaraz potem
    syfilis... Tyle jest w życiu do spróbowania!

    > przeciaz ja tych ludzi nie okradam. Nie karzę im klikać
    > w banery czy wysyłać jakieś głupie ankiety.

    Nie. Każesz im sprzedawać kompletnie bezużyteczne "pakiety"
    (nie, nie opowiadaj jakie to cudo, mam na dysku) naciągając
    niczego nie świadomych ludzi na stratę pieniędzy, czasu, i
    - a to dla niektórych ważne - szacunku.

    Namawiasz ich również do spamowania, co jest zabronione
    prawem polskim - a co sama tu właśnie wykonałaś i aż mnie
    korci żeby doniesienie jednak złożyć.

    Krótko mówiąc - szukasz naiwnych do wydymania.

    > Spamu ludziom nie wysyłam

    A to tutaj toto coto niby Twoim zdaniem było?

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*