PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla ambitnych

  • 1. Data: 2005-04-05 08:21:34
    Temat: Praca dla ambitnych
    Od: "szarfo" <s...@t...pl>

    Praca dla ambitnych

    Praca dla wszystkich posiadających dostęp do internetu oraz konto e-mail
    Zainteresowanych proszę o wysłanie e-maila na adres s...@t...pl

    Gorąco polecam, gdyż jest to oferta pozwalająca osiągnąć wysokie profity juz w
    drugim tygodniu pracy. Jeżeli jesteś osobą wytrwałą, lojalną, wierzącą w swoje
    możliwości, jest to oferta właśnie dla Ciebie !! Twoje kłopoty finansowe
    właśnie się skończyły Wkrocz razem z nami na drogę do niezależności !!

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-04-05 08:49:22
    Temat: Re: Praca dla ambitnych
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 05 kwi 2005 w liście [news:05040510213468@polnews.pl] szarfo
    [s...@t...pl] napisał(a):

    > Praca dla ambitnych
    >
    > Praca dla wszystkich posiadających dostęp do internetu oraz konto
    > e-mail Zainteresowanych proszę o wysłanie e-maila na adres
    > s...@t...pl

    Uwaga! Oszust!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-04-05 11:33:29
    Od: "tysk" <t...@o...pl>

    > Praca dla ambitnych
    >
    > Praca dla wszystkich posiadających dostęp do internetu oraz konto e-mail
    > Zainteresowanych proszę o wysłanie e-maila na adres s...@t...pl

    gdyby ktoś był zainteresowany a nie zapamiętał adresu e-mail, przypominam:

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl
    s...@t...pl

  • 4. Data: 2005-04-05 12:18:29
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > gdyby ktoś był zainteresowany a nie zapamiętał adresu e-mail, przypominam:
    >
    > s...@t...pl

    A Ja ci przypominam, ze jeden raz wystarczy ten adres podac i roboty go
    sobie wylapia.
    Coz mogles nie wiedziec.

    --
    pozdrawiam