PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak opodatkowana odprawa

  • 1. Data: 2005-04-05 07:12:15
    Temat: Jak opodatkowana odprawa
    Od: "N.W." <n...@a...lodz.pl>

    Witam grupę. Mam pytanie.
    Dostałem wypowiedzenie po 14 latach pracy w firmie. Restrukturyzacja -
    likwidacja stanowiska. Pracodawca dał mi wymówienie 3 miesieczne z
    obowiązkiem pracy 1 miesięcznym. Do tego zobowązał się wypłacić 3 miesięczną
    odprawę. I tu mam pytanie. Jak będzie naliczana odprawa. Czy zapłacę tylko
    podatek dochodowy od niej czy również wszelakie sładki ZUS, fundusz
    chorobowy itd.
    Dzieki za szersze wyjaśnienie sprawy.

  • 2. Data: 2005-04-05 23:20:26
    Temat: Re: Jak opodatkowana odprawa
    Od: Apimka <A...@i...pl>

    > Czy zapłacę tylko podatek dochodowy od
    > niej czy również wszelakie sładki ZUS, fundusz chorobowy itd.
    > Dzieki za szersze wyjaśnienie sprawy.

    tylko podatek od kwoty brutto z umowy, czyli "do ręki"/"na konto"
    więcej pieniążków. Przynajmniej u mnie tak było.

    pozdrawiam

    T. Angam