PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    From: "Immona" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Date: Wed, 13 Oct 2004 16:27:09 +0200

    "Piotr" <p...@x...com.pl> wrote in message
    news:ckjb1f$hpc$1@achot.icm.edu.pl...

    > Ale tak jak mowie, bez znajomosci tez sie da! Zwlaszcza,
    > ze nawet gdyby to zatrudnianie znajomkow bylo powszechne, to pamietajcie,
    ze
    > sa takie fachy, gdzie po prostu jest malo specjalistow, a juz znalezc
    > takiego wsrod znajomowych w ogole graniczy z cudem.

    Ja taka niesmiala konstruktywna uwage chce wtracic do tej goracej dysputy o
    znajomosciach.
    Otoz byloby lepiej, gdyby osoby, ktore sa sfrustrowane szukaniem pracy bez
    rezultatow, zamiast wylewac zale, podzielilyby sie z nami: swoimi cv i
    listami motywacyjnymi (niekoniecznie z nazwiskiem, jak chca zachowac
    anonimowosc), info o tym, gdzie aplikowaly, gdzie by chcialy pracowac itd.,
    a ludzie z grupy by sie podzielili radami, uwagami itp. Sa tu przeciez i
    pracodawcy, i osoby, ktore pomyslnie przeszly rekrutacje... Moze ktos z tych
    rozgoryczonych ma po prostu fatalnie napisane cv albo nierealistycznie
    aplikuje na nieodpowiednie stanowiska, albo ograniczajac sie do
    poniedzialkowej GW nie umie znajdowac dla siebie ofert. Zanim sie zacznie
    zwalac wine na swiat, trzeba sie upewnic, ze samemu sie nic nie robi zle
    albo nie tak dobrze jak by mozna.

    I.