PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-13 18:58:13
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
    news:ckjm53$fsa$1@news.onet.pl...
    > Co ciekawe obok tego często na grupie pisze się o pracodawcach
    > krwiopijcach, którzy chcą jak najwięcej dla siebie pieniędzy wydusić.
    Jest
    > to trochę sprzeczne ze stanowiskiem, że zatrudnia się po znajomości
    nawet
    > tych, którzy się nie nadają.

    Ja też wstydziłbym sie wogóle przyznać, że mam robote po znajomości, bo
    może to świadczyć, że tępak ze mnie co nic nie umie i trzeba z nim za
    rękę, albo robota jest dla "blondynki", którą można wprost z ulicy
    posadzić i da sobie rade.
    Śmieszą mnie też teksty ludzi w moim wieku, którzy robią w IT i płaczą, że
    im absolwenci liceum stawki zaniżają. Cóż za wiedzę oni mają i co robili
    tyle lat od szkoły, że im prawie dziecko wyrwane ze szkolnej ławki robote
    zabiera.

    vertret