PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-13 15:52:38
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 14:15:23 +0200, VERTRET <vertret @ op . pl> napisał:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:opsfs4yfz44iukdk@krzysztofc...

    > udanych i owocnych kontaktow oraz umiejetnego samodoskonalenia.
    >
    > Właśnie tym zdaniem pokazałeś dokładnie dlaczego szukasz pracy.
    > Gratulowac to mi możesz udanego dziecka, albo wygranej w totka.
    > Dobra praca nie spada z nieba tylko trzeba na nią solidnie zapracować.
    >
    > vertret

    Bylem uprzejmy i szczerze ci pogratulowalem.
    zamiast marnowac czas na studia , ktore jak sie okazalo byly w moim
    przypadku nieprzydatne do dalszej pracy zawodowej, zdobywac rozne
    doswiadczenia w roznych branzach,wyspecjalizowac sie w obsludze pewnych
    procesow aby nastepnie oplacac kolejne, tym razem studium, ugruntowujace
    wiedze wykorzystywana w pracy...a pozniej ocknac sie z przekonaniem, ze
    kierunek samoksztalcenia znowu okazal sie nieprzydatny i trzeba szukac
    czegos kolejnego, jeszcze innego i wlasciwie nie wiadomo czego - ty ladnie
    wypromowales sobie dzialalnosc i nie zabrnales w zaden slepy zaulek
    ksztalceniowy.
    A zapewniam cie, ze gdy mialem prace, to zapieprzalem co najmniej tyle, co
    ty.I rowniez bylem zadowolony ze swojego wynagrodzenia, ktore uwazalem za
    adekwatne do wlozonego wysilku i czasu.
    Tak wiec nie baw sie w "psychologa" i w moich uprzjmych wypowiedziach pod
    swoim adresem nie doszukuj sie na sile przyczyn, dlaczego nie moge znalezc
    pracy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##