PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-13 13:51:27
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@x...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ckjb1f$hpc$1@achot.icm.edu.pl...
    > wtedy nie bylby pracownik, tylko utrzymanek. A dzisiaj kazdy liczy swoje
    > pieniadze i nie bedzie nikogo trzymal w pracy tylko dlatego, zeby nie
    robic
    > przykrosci rodzinie.

    >Pomoc rodzinie - tak. Zatrudnianie kiepskich
    > pracownikow po znajomosci - nie

    Niepotrzebnie to chyba piszesz bo i tak nie przekonasz tych od znajomości.
    Ciekawi mnie jak to się dzieje, że ci ludzie opieprzyliby mnie solidnie,
    gdybym chciał od nich 10 groszy wyrwać a jednocześnie w całym kraju widza
    tabuny przedsiębiorców, którzy z jakiegoś powodu płacą cięzkie pieniądze
    za niepotrzebne wielokrotne ogłoszenia i przyjmują nie mających pojęcia o
    robocie znajomków.
    Wydawało mi się zawsze, że instynkt samozachowawczy powinien raczej
    wyostrzać zmysły a nie mamić je jakimiś bajkami :)

    vertret