PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-13 15:21:51
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: tuvok <t...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiotrG napisał:

    >> "trzeba umieć się sprzedać"
    >> "umieć zaprzentować się pracodawcy"
    >> "umieć zainteresować swoją osobą"
    >
    > Dokladnie - sam sobie odpowiedziales.

    wybacz, ale dla mnie to są kapitalistyczne slogany bez treści

    > 1. firma na pewno chce ich wykorzystac
    > 2. firma na pewno nie bedzie placic
    > 3. firma na pewno bedzie wymagac pracy ponad 12h/dobe
    > 4. firma na pewno nie bedzie placic premii
    > 5. firma na pewno ich zwolni, jak tylko pojawi sie jakis pociotek
    > 6. firma na pewno ..... itd.

    Zastanawialeś się dlaczego tak jest? Jakich firm jest więcej - solidnych
    czy "byle jakich"?

    > Skoro wiesz, ze to farsa i jest obsadzone - po co chodzisz?
    Nie mam innego wyjścia - jakoś trzeba się utrzymać - czekam na tą
    "wspanialą i cudowną" firmę, która będzie taka, jak opisujecie - a może
    ktoś z Was mnie zatrudni i udowodni, że ja się mylę ?

    > A moral z tego taki: tak, jak zajaczek nie zjadl omleta, tak i Ty pewnie
    > pracy nie znajdziesz ;-)

    ...hmmm, dzięki za życzenia... :(
    > PiotrG

    tuvok