PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 01:23:36 +0100

    > Jestes niepowazna. Czy mozesz odpowiedziec na pytanie, czy walczylas o
    prace
    > przy 20% bezrobociu? Cos mam wrazenie, ze za latwo przychodzi Ci
    pokazywanie
    > jak leniwi badz nieudaczni sa ludzie. Po mojemu to raczej Ty masz problem
    > dostrzezeniem realiow w jakich Ci ludzie musza funkcjonowac.

    Sorki, ale twoje pytanie uważam za niepoważne. Co ma za znaczenie czy
    bezrobocie ma 2, 3, 20, 50% ?
    Ja do tego podchodze na zasadzie że po prostu muszę przeżyć. Przez pół roku
    poszukiwałem pracy żyjąc na coraz większym deficycie. Bankom będę musiał to
    spłacać pewnie jeszcze z rok. Ale wiem też, że w końcu będę musiał zarobić.
    Nie ważne, czy praca będzie za rogiem czy 500 km od miejsca zamieszkania
    (teraz mam 340 km od domu). Dla mnie ważne jest: 1. żeby zarobić (mieć za co
    żyć) 2. wykonywać pracę w takim kształcie, w jakim się wyedukowałem.
    trzymając się tych dwóch zasad mogłem sobie pozwolić na to żeby przez gro
    czasu mieć mało i bardzo mało, pracując gdzie się da za jakiekolwiek
    pieniądze. Był okres że przez 2 miesiące nie miałem nic.
    Ale: w końcu znalazłem kogoś, kto zaufał mojemu doświadczeniu.
    Jedno co chcę powiedzieć - jeżeli chcesz coś osiągnąć to osiągniesz to tylko
    w ten sposób w jaki będziesz zdobywał. Chcesz pracować w hiper-super firmie
    za g.. pieniądze całe życie, twoja sprawa. Ja wiem, co chcę robić i to
    robię. Czasem jak trzeba to będę sprzedawcą, akwizytorem, sprzątaczem,
    kopaczem rowów itp. tylko że mam świadomość, że jest to tylko chwilowe.
    Wiem, że jak się skończy źródło trzeba wykopać nowe.
    I nie ważne, że wszyscy wokół też takiego źródła szukają. Ja je MUSZĘ
    znaleźć. Mogę pomóc innym szukać, to jasne. Ale będę się koncentrował na
    swoim źródle.
    Może trochę abstrakcyjnie ci wytłumaczyłem, ale mam nadzieję że mnie
    rozumiesz. I to nie jest żadne wymądrzanie się. ja po prostu wiem co MUSZĘ
    wiem co MOGĘ wiem co CHCĘ i wiem co MAM.
    gromax