PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-12 07:50:11
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    news:20031111165641.199426e7.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > dlaczego niepowazna?
    > napisales wyraznie :
    > "tyle ze kiedy potrzeba pracy i pieniedzy wszystko inne schodzi na
    > dalszy
    > plan".

    To nie ja napisalem.

    > no to ci dalam przyklad, ze NIE WSZYSTKO.

    Jestes maszyna czy czlowiekiem? Przeciez wszystkich obowiazuje
    zdroworozsadkowe rozumienie tekstu pisanego. Bez tego mielibysmy zamiast
    usenetu jeden "wielki prostownik, tego co zostalo napisane i idiotycznie
    dorozumiane".

    > tak, wtedy kiedy szukalam pracy w Lublinie bezrobocie w tym miescie bylo
    > na bardzo zblizonym poziomie. bo akurat zaczeto zamykac badz
    > restrukturyzowac dawne socjalistyczne zaklady i zwolniono kilka tysiecy
    > ludzi.

    Ktory to byl rok?

    > dostrzegam te realia ale ciagle i ciagle powtarzam i powtarzac bede:
    > niezaleznie od tego, jakie sa te realia, to ONI SAMI musza sie
    > zatroszczyc o siebie.
    > koniec, kropka.

    A gdy w danej dzielnicy szerzy sie bezprawie to ludzia sami maja sie o to
    zatroszczyc policja jest od wystawiania mandatow za parkowanie?

    > w jakichkolwiek warunkach nie przyjdzie mi zyc, nie bede siedziec w
    > kucki i jojczyc, ale starac sie polepszyc swoj byt - dopoki bede dychac. i
    > tym wlasnie sie roznimy.

    Pisanie o tym na usenecie to juz jest dzialanie - siedzenie cicho jest bez
    sensu.